דילוג לתוכן העמוד

עדכון 12: עדכון מסכם לעונת 2018-2019

יום שני, 11 במרץ 2019 (לפני 5 שנים)

קהילה יקרה, סיימנו עוד עונה מוצלחת ואנחנו רוצים לומר תודה! תודה ראשונה לכל המתנדבים שלנו. הצוותים של FIRST Tech Challenge Israel והעומדים בראשם, שאי אפשר בלעדיהם. תודה לארגונים ולאנשים המדהימים שאירחו את התחרויות שלנו, בדימונה, בהרצליה ובתל אביב. תודה לכם, הקבוצות היקרות! הוכחתם בדרככם שהעבודה הקשה שלכם משתלמת, ואכן ראינו תהליך למידה מדהים אצל המון קבוצות. ראינו תהליכים של גיבוש, עבודת צוות, עשייה למען האחר שיתוף פעולה ואדיבות מקצועית מרשימה. בהובלת המנטורים המדהימים שלכם, למדנו שאין גבול למה שניתן לעשות וללמוד בעונת פעילות אחת. תהיו גאים בעצמכם, הספקתם המון במעט זמן והצלחתם להיות חלק ממשהו גדול ומדהים באמת – חלק מקהילת FIRST העולמית! גם אם זה לא ברור כעת - רכשתם כלים וידע להמשך הדרך, עליהם תוכלו להמשיך ללמוד, להתנסות, ולבנות את השלבים הבאים בדרך שלכם ליעד הבא. גאים בכם! אנחנו כמובן לא עוצרים כאן, ממשיכים ללמוד ולפעול גם בחודשים אלו וממליצים לכל הקבוצות ל"שמור על כושר" של עשייה ולמידה. הישארו מעודכנים בנוגע לפעילויות שונות שאנו מתכננים עד לפתיחת העונה הבאה. כעת זהו הזמן לבצע את שיחות הסיכום שלכם, להבין מה עברתם, לעבד הכל ולהתכונן לעונה הבאה. כשכל המיד "טרי" בראש, אנו מציעים לכתוב תכנית עבודה מסודרת עם מטרות ויעדים, דרכי פעולה ולשתף אותנו ואת הקהילה בתהליך שעברתם ושאתם צפויים לעבור בעתיד – לידיעתכם, מדובר בכלי נהדר למדידה עצמית ולגיוס משאבים.

משוב סיכום עונה

מנטורים וראשי קבוצות יקרים, סיימנו את העונה לאחר שינויים רבים שעברנו במהלכה. שינויים בצוות ההנהלה, בקשרי החוץ מול גורמים מהותיים המלווים את התכנית לאורך שנים ושינויים לוגיסטיים פנימיים. בסופו של יום, כולנו כאן כדי ללמוד ולהשתפר וזה הדבר שהכי חשוב לנו. לכן, אנו רוצים לשמוע על החוויה שלכם מהעונה האחרונה והצעות לשיפור ושימור בכל נושא התחרויות, אירועי ההעשרה, קשר מול אנשי הצוות, ראשי הצוותים והמתנדבים וכל מה שלדעתם חשוב שנדע בנוגע למהלך העונה הזו. נשמח לקבל מכם מייל בנושא, עם הרשמים וההארות שלכם. אין ספק ששיתוף הפעולה שלכם יעזור לנו להפיק לקחים, ללמוד ולהשתפר לקראת העונה הבאה. תודה!

כל הכבוד למשתתפי אירוע האליפות הארצית

התחרות הייתה קשה וברמה גבוהה והמאמצים שלכם לאורך כל העונה נשאו פרי! חשוב לזכור - התהליך אותו עברתם לאורך השנה הוא העיקר ולכן עצם ההגעה שלכם למעמד התחרות הארצית, הוא הישג עצום שאין להמעיט בו. את רשימת זוכי הפרסים תוכלו למצוא כאן.

תודה לכולם ולהתראות בקרוב! בהערכה רבה, צוות FIRST ישראל