דילוג לתוכן העמוד

עדכון 2: פעילות בינלאומית בלוקהיד מרטין ונבחרת ישראל לדובאי

יום שלישי, 16 ביולי 2019 (לפני 5 שנים)

קהילה יקרה, פתיחת העונה שלנו מתקרבת בצעדי ענק ואנחנו מקווים שאתם מתחילים להתרגש לקראתה. האתגר עדיין לא ידוע לנו אבל יהיה מעניין ומאתגר, זה בטוח. אנחנו מבקשים לעדכן בכמה נושאים חשובים.

FIRST Tech Challenge Israel & Lockheed Martin

אנחנו ממשיכים בשיתוף הפעולה עם חברת Lockheed Martin ואנחנו מאפשרים הזדמנות נוספת לנציגי הקבוצות לקחת חלק בחוויה בינלאומית, ביקור במרכז הדמו בשיתוף אונליין של קבוצה אמריקאית. לינק להרשמה בסוף, אבל קודם, קצת פרטים. לפני כשנה, Lockheed Martin ישראל חנכה במרכז תל אביב מרכז חדשנות - Center Demo שמציג את מיטב היכולות והטכנולוגיות של החברה, בהקשר של הפעילות במדינת ישראל. הדמו סנטר מצויד במסכי טאץ' מתקדמים עליהם תוכנות ומידע על פלטפורמות של Lockheed Martin, סימולטור של מטוס החמקן המתקדם בעולם - ה־F-35, סימולטור של מסוק התובלה המתקדם CH-53K, מציאות מדומה של הטסת רחפן במאדים, מודלים של מטוסים ועוד. במהלך הביקור התלמידים הנבחרים יקבלו הצצה לפעילות, ילמדו ויתנסו בסימולטורים השונים במקום בשיתוף פעולה ייחודי עם קבוצות FIRST Tech Challenge נוספת מארצות הברית, תוך כדי עבודה משותפת ולמידה הדדית בעזרת מערכות התקשורת עם מרכז החברה המקביל בארצות הברית. בחרו עד 4 נציגות ונציגים מהקבוצה שלכם שיגיעו להתנסות וללמוד יחד עם נציגי קבוצות מכל הארץ ומחו"ל ויחזרו אל הקבוצה עם ידע וחוויות! מוכנים? לחצו כאן להרשמה.

מפגש מנטורים ומנטוריות

ב־7 ביולי התקיים מפגש מנטורים מרתק של מובילי הקבוצות היקרים שלנו, תודה רבה לכל מי שהגיע ותרם לדיון ולקידום התכנית. מנטורים שמעוניינים להצטרף לקבוצת ה־WhatsApp של המנטורים, בכדי לעזור ולהיעזר, להלן לינק הצטרפות. שימו לב שמטרת הקבוצה הינה לשתף בידע שלכם, לעזור לקבוצות בנושאים שונים, לדון ולתמוך בכל מה שקשור להובלת קבוצות FIRST Tech Challenge .הקבוצה מיועדת למנטורים ומובילי קבוצות בוגרים בלבד.

FIRST Global Challenge בדובאי

ב־24-27 באוקטובר תתקיים אולימפיאדת הרובוטיקה העולמית בדובאי, איחוד האמירויות. הוצאנו קול קורא לקהילת הרובוטיקה שלנו בארץ, בכדי לבחור את הקבוצה שתייצג את ישראל בתחרות הנ"ל. קיבלנו את כל המועמדויות שהוגשו לנו וחשוב לנו לומר שהיו אלה קבוצות מדהימות בהשראתן ופעילותן בקהילת הרובוטיקה בישראל. בוועדה מיוחדת שכינסנו לטובת בחירת הקבוצה הזוכה לקחו חלק הועד המנהל של FIRST ישראל וכל המועמדויות נידונו בכובד ראש ואכן ההחלטה הייתה לא פשוטה בכלל. אנחנו גאים להכריז על הקבוצות: הקבוצה שזכתה לייצג אותנו, במקום הראשון - קבוצת המועצה האזורית מגידו. במקום השני – קבוצת ביה"ס גוטוירט משדרות. במקום השלישי – קבוצת תיכונט תל אביב. המשך התקשורת תיעשה מול הקבוצות הזוכות. תודה רבה לכל המועמדים, אתם מקסימים ומעוררי השראה!

להתראות בקרוב, צוות FIRST ישראל