דילוג לתוכן העמוד

עדכון 3: הרשמה לעונה ואירוע בעיטת פתיחה

יום ראשון, 11 באוגוסט 2019 (לפני 5 שנים)

קהילה יקרה, מקווים שאתם צוברים כוחות וממשיכים בעשיה ובלמידה לקראת העונה המדהימה שלפנינו. אנחנו מתקרבים לפתיחת העונה ומתרגשים לקראת חשיפת האתגר! לפניכם כמה נושאים חשובים לעדכון.

הרשמה לעונה ונוהל תשלומים

אנו רוצים להזמין אתכם לנצל את החופשה ולקדם את ההרשמה לעונה הקרובה בכדי שהתלמידים יוכלו להרוויח את ימי ההכנות והלמידה, ולהגיע מוכנים לקראת בעיטת הפתיחה בתחילת ספטמבר. מזכירים כי התאריך הסופי להרשמה הוא ה־ֿ15 בספטמבר 2019, ולכן מומלץ להסדיר את הרשמה לפני פתיחת שנת הלימודים. קבוצות שיקדימו להרשם יבטיחו לעצמם יתרונות רבים (עדיפות בשיבוץ לתחרויות המוקדמות, בחירת סוג ערכת הרובוט (REV או TETRIX לרוכשים, ועוד הפתעות אחרות) טופס הרשמה ונוהל תשלומים תמצאו כאן.

אירוע בעיטת פתיחה

אירוע בעיטת הפתיחה המדהים של עונת SKYSTONE Presented By Qualcomm יתקיים בתיכון אביב ברעננה, ב־8 בספטמבר 2019, בשעה 17:45. להרשמה לאירוע - לחצו כאן. באירוע תתקיים חשיפת האתגר ומגרש התחרות, תתקיים הכשרה בנושא האתגר ויחולקו ערכות הרובוט לקבוצות שהסדירו תשלום. הזמנה עם כל הפרטים תצא בקרוב - DATE THE SAVE.

תחרויות המוקדמות

בעונה הקרובה אנו נמשיך עם מבנה התחרות הקיים והמוכר, אך נוסיף אלמנטים שיתרמו למקצועיות ולחוויה של כל הקבוצות. בין השאר ישודרגו תחרויות האימונים, ועדיפות בחירת השיבוץ אליהן תינתן למקדימי רישום, אלמנט הניקוד ישופר ומבנה אירוע האליפות ישודרג. אנו נרחיב על הכל באירוע בעיטת הפתיחה, אז דאגו לשריין ולהגיע בהמוניכם!

בהצלחה ולהתראות, צוות FIRST ישראל