דילוג לתוכן העמוד

עדכון 6: תחרויות, הרשמה, פרסים ועוד

יום שישי, 25 באוקטובר 2019 (לפני 4 שנים)

קהילה יקרה, שמחנו והתרגשנו מאוד לראות אתכם בסמינר סוכות שהיה שבוע שעבר במכללת אפקה. עשרות שעות של הרצאות והכשרות התמקדו ליום מרוכז ואני מקווה שיצאתם עם כלים וידע שילך אתכם לאורך העונה. כמובן שאנחנו תמיד מזמינים את התלמידים להמשיך ולהתעמק בנושאים השונים. תקופת החגים מאחורינו ואנחנו מתכווננים אל תקופת התחרויות המוקדמות שלנו! אנחנו כבר שומעים בשמחה על קבוצות הפועלות במרץ ונמצאות בשיא תהליך הלמידה והבניה של הרובוט. זה הזמן שלכם לפרוח, להעשיר את הידע ולהתמקצע בתחום שלכם! אנו מבקשים לעדכן בנושאים החשובים הבאים:

התחרויות המוקדמות

רשמו לפניכם את תאריכי התחרויות המוקדמות. הרשמה לתחרויות תיפתח בקרוב והשיבוץ יתבצע בהתאם להעדפותיכם, אותם התבקשתם למלא בעדכון הקודם (ככל הניתן ולפי המגבלות). תאריכי התחרויות נמצאים כאן – הישארו מעודכנים. השנה אירוע האליפות הארצית יתקיים לאורך יומיים. יום 1 - ייערכו תהליכי האינספקשן, Judging ומקצי אימונים. נוכחים נציגי הקבוצה וללא נוכחות קהל. יום 2 – יתקיימו טקס הפתיחה ומקצי תחרות כסדרם. פרטים נוספים יישלחו במהלך תקופת התחרויות המוקדמות.

השלמת הרשמה לעונה

אנא ודאו כי השלמתם את כל הנדרש בכדי להרשם לעונה הזו, כדי להמנע מתקלות במהלך העונה. טופס הרשמה תשלום וחשבוניות - כאן. ההרשמה למערכת דרך הקישור כאן. לכל שאלות ותקלות - אנא שילחו דוא״ל מפורט ל־[email protected].

הגשת מועמדות לפרסי המצפן והקידום

כבכל שנה, קבוצות מוזמנות להגיש מועמדותן לפרסי המצפן והקידום. הגשת מועמדות לפרסים אלו נפתחה והזוכים יוכרזו בטקס באירוע האליפות הארצית. זה המקום להביא לידי ביטוי את הקבוצה שלכם, התהליך אותו אתם עוברים וכמובן את המנטור/ית המיוחד/ת שלכם. כל הפרטים בדף המשאבים באתר בלינק הזה.

קבוצת המנטורים ב־WhatsApp

אנו ממליצים בחום להצטרף לקבוצת העדכונים של המנטורים ב־WhatsApp בכדי לא לפספס מידע קריטי לעונה בזמן אמת. להצטרפות לחצו כאן. שימו לב כי הקבוצה מיועדת למנטורים וראשי קבוצות מבוגרים בלבד.

בהצלחה ולהתראות, צוות FIRST ישראל