דילוג לתוכן העמוד

עדכון 7: הרשמה לתחרויות, Dean's List ועוד

יום שלישי, 19 בנובמבר 2019 (לפני 4 שנים)

קהילה יקרה, אנו מתרגשים לקראת התחרויות המקדימות שלנו ובטוחים שגם אתם מתכוננים בהתלהבות. זה הזמן שלכם לפגוש קבוצות מכל הארץ, להביא לידי ביטוי את מה שלמדתם והכי חשוב ללמוד עוד ולהשתפר לקראת האליפות הארצית שתתקיים בפברואר. אנו מבקשים לעדכן בנושאים החשובים הבאים, אנא קראו בתשומת לב את הפרטים.

התחרויות

רשמו לפניכם את תאריכי התחרויות המוקדמות. שימו לב השיבוץ מתבצע בהתאם למשתנים רבים. אנחנו לוקחים בחשבון את העדפותיכם (אותם מילאתם בעדכונים קודמים), את המיקום הגיאוגרפי של הקבוצות, את מועד הרשמת הקבוצה לעונה ומשתנים טכניים ולוגיסטיים נוספים. מפאת הגבלות בטיחותיות, מספר המקומות לתחרויות מוגבל והשיבוץ יתקיים בהתאם לקריטריונים לעיל ועל בסיס מקום פנוי. עמוד המידע וההרשמה לתחרויות נמצא כאן. פרסום השיבוץ הסופי של הקבוצות לתחרויות יתבצע בימים הקרובים.

השנה אירוע האליפות הארצית יתקיים לאורך יומיים. הגעת הקבוצות לשני ימי התחרות הינה חובה. במידה ויש קושי מכל סיבה שהיא אנא עדכנו בדחיפות בדוא״ל ל־[email protected]. להלן פירוט לו"ז ימי האליפות הארצית: יום הכנות 19.2.20 - ייערכו ההקמות, תהליכי Inspection ,Judging ומקצי אימונים ככל שיתאפשר. יום זה ללא נוכחות קהל. יום תחרות 20.2.20 - יתקיימו טקס הפתיחה ומקצי התחרות והגמר כסדרם. פרטים נוספים, לוחות זמנים ומידע טכני יישלחו במהלך תקופת התחרויות המוקדמות.

השלמת הרשמה לעונה

אנא ודאו כי השלמתם את כל הנדרש בכדי להרשם לעונה הזו, כדי להמנע מתקלות במהלך העונה. טופס הרשמה תשלום וחשבוניות - כאן. ההרשמה למערכת דרך הקישור כאן. לכל שאלות ותקלות - אנא שילחו דוא״ל מפורט ל־[email protected].

הגשת מועמדות לפרס ה־Dean's List ולפרסי המצפן והקידום

כבכל שנה, קבוצות מוזמנות בחום להגיש מועמדותן לפרס ה־Dean's List ופרסי המצפן והקידום. הגשת מועמדות לפרסים אלו נפתחה והזוכים יוכרזו בטקס באירוע האליפות הארצית. זה המקום להביא לידי ביטוי את הקבוצה שלכם, התהליך אותו אתם עוברים וכמובן את המנטור/ית המיוחד/ת שלכם. כל הפרטים בדף המשאבים באתר בלינק הזה.

בהצלחה ולהתראות, צוות FIRST ישראל