דילוג לתוכן העמוד

עדכון 8: הפקת לקחים, CSA פרסים ועוד

יום רביעי, 18 בדצמבר 2019 (לפני 4 שנים)

קהילה יקרה, כמה ימים לאחר התחרות המקדימה הראשונה - פתחנו רשמית את עונת התחרויות לאחר אירוע מוצלח בתיכון זינמן דרכא דימונה - זה הזמן להגיד המון תודה לקבוצות המארחות שעשו עבודה מדהימה בהקמה של החגיגה הזו! וכמובן ברכות לבריתות הזוכות . אנו מבקשים לעדכן בנושאים החשובים הבאים, אנא קראו בתשומת לב את הפרטים.

הפקת לקחים

אנו נמצאים בשיא העשייה - בין התחרויות המקדימות ובלמידה מואצת לקראת התחרות הבאה והאליפות הארצית. נושא הפקת הלקחים הוא מהותי לעונת הבניה שלנו ולכן הרכבנו מסמך מאת כל בעלי התפקידים הבכירים שלנו - ובו נקודות הפקת לקחים חשובות ביותר להפנמה לתהליך למידה בריא ואפקטיבי. להלן הקישור למסמך. זוהי התקופה הכי פוריה שלנו בשנה, תקראו את החוקים, תפיקו את הלקחים מתחרות לתחרות והכי חשוב תזכרו ליהנות מתהליך הלמידה העצמתי הזה!

ערוץ CSA חדש נפתח לקהילה 

בכל תחרות FIRST Tech Challenge קיים צוות Control System Advisor, המזוהה בדר"כ ע"י חולצת CSA שחורות ו/או כובע כתום. תפקיד הצוות לסייע לקבוצות הנתקלות בקשיים טכניים במהלך התחרות. עיקר התמחות הצוות היא בתחום בקרת הרובוט (תוכנה, טלפונים, WiFi) אולם הוא מוכן לתרום מניסיונו בכל בעיה שקבוצה נתקלת בה, אז לא להתבייש, פשוט לשאול! ניתן למצוא את הצוות בעזרת פיט אדמין או עמדת רישום וקליטה. בכדי להקטין את הצורך בעזרה ראשונה ברגע האחרון, אנו פותחים ערוץ שאלות הזמין במהלך כל העונה. הערוץ פתוח לשירותכם בלינק כאן

התחרויות

אנו מבקשים להזכיר את פרטי התחרויות: עמוד המידע לתחרויות נמצא כאן. נזכיר שוב כי מפאת הגבלות בטיחותיות, מספר המקומות לתחרויות המוקדמות מוגבל והשיבוץ נעשה בהתאם לקריטריונים שפורטו בעדכונים קודמים ועל בסיס מקום פנוי. אנחנו מודעים לצרכי הקבוצות בתחרויות נוספות וקרובות ומבטיחים לעשות ככל הניתן בכדי להכניס את המקסימום קבוצות לכל תחרות. יחד עם זאת, לא נאפשר בשום אופן חריגה ממגבלות בטיחותיות או פגיעה באופי הלימודי והחוויתי של תחרות כלשהי. השנה, אירוע האליפות הארצית יתקיים בהיכל שלמה תל אביב לאורך יומיים. הגעת הקבוצות לשני ימי התחרות הינה חובה.

השלמת הרשמה לעונה

באחריות הקבוצה לוודא כי השלמתם את כל הנדרש בכדי להירשם לעונה הזו, בעיקר בנושא הסדרת התשלום ושליחת טופס ויתור והסכמה כללי. לא תתאפשר השתתפות בתחרות כלשהי ללא הסדרת כל נושאי ההרשמה. 

פרס ה־Dean's List ופרסי המצפן והקידום - סיום הרשמה מתקרב

כבכל שנה, קבוצות מוזמנות בחום להגיש מועמדותן לפרס ה־Dean's List ופרסי המצפן והקידום. הגשת מועמדות לפרסים אלו נפתחה והזוכים יוכרזו בטקס באירוע האליפות הארצית. זה המקום להביא לידי ביטוי את הקבוצה שלכם, התהליך אותו אתם עוברים וכמובן את המנטור/ית המיוחד/ת שלכם. כל הפרטים בדף המשאבים באתר בלינק הזה.

בהצלחה ולהתראות, צוות FIRST ישראל