דילוג לתוכן העמוד

עדכון 9: תחרות מקדימה שנייה, פרסים ועוד

יום שלישי, 07 בינואר 2020 (לפני 5 שנים)

קהילה יקרה, אנחנו בשיא עונת הבניה וזה הזמן שלכם ללמוד ולהשתפר לקראת האליפות הארצית שממש מעבר לפינה. כמה ימים לאחר התחרות המקדימה השנייה במועצה האזורית משגב שאירחו אותנו ועשו את האירוע הזה למדהים ומלמד, אנחנו רוצים לומר המון תודה לקבוצות המארחות שעשו עבודה מדהימה בהקמה ותפעול של החגיגה הזו וכמובן ברכות לבריתות הזוכות. העדכון הקודם מכיל בתוכו נושאים חשובים רבים לקבוצות הפעילות, אם טרם קראתם - אנא קיראו בעיון. אנו מבקשים לעדכן בנושאים החשובים הבאים, אנא קראו בתשומת לב את הפרטים:

השלמת הרשמה לעונה

באחריות הקבוצה לוודא כי השלמתם את כל הנדרש בכדי להירשם לעונה הזו, בעיקר בנושא הסדרת התשלום ושליחת טופס ויתור והסכמה כללי. לא תתאפשר השתתפות בתחרות כלשהי ללא הסדרת כל נושאי ההרשמה. 

מקומות בתחרות העולמית בארה"ב 

אנו מבקשים לעדכן בעניין מספר הקבוצות שיטוסו השנה לייצג ישראל בתחרות העולמית ביוסטון, ארה״ב. מספר הקבוצות בתחרות העולמית בארה"ב (סלוטים) הינו קבוע ונגזר מתוכו חשבון פשוט של חישוב מספר המקומות שכל מדינה יכולה לשלוח לתחרות העולמית. בהסתמך על מספר הקבוצות שהתחרו בישראל בשנה שעברה ביחס למספר הקבוצות בעולם, אנו שולחים השנה קבוצה אחת בלבד לתחרות העולמית ביוסטון. הקבוצה שתזכה במקום הראשון, פרס ההשראה (סעיף 1.4.9 במדריך), תטוס לתחרות העולמית. חשוב לציין שמתוך הבנה של חשיבות הנושא, נעשו ועוד יעשו המאמצים בכדי לאפשר לקבוצות נוספות חוויה לימודית של תחרות במדינות שונות. בשנה הבאה מספר הסלוטים צפוי לחזור להיות 2 והשאיפה להמשיך לפעול כל הזמן כדי להגדיל את מספר הקבוצות שאנו יכולים לשלוח. אנו נעדכן ככל שנתקדם בעניין ההשתתפות שלנו בתחרויות בינלאומיות ומזמינים את הקבוצות לקחת חלק פעיל פרואקטיבי ולחזק קשרים עם קבוצות המארחות בחו"ל. תכנית FIRST Tech Challenge ישראל הינה תכנית צומחת וגדלה, הודות לכם ולאלפי מתנדבים בכל הארץ, אנחנו שואפים ועובדים קשה כל הזמן כדי להגדיל את מספר הקבוצות המתחרות בארץ, להגדיל את הנוכחות שלנו בתחרויות בינלאומיות ולהפוך למעצמת FIRST Tech Challenge עולמית! זו השנה החמישית של פעילות התכנית בארץ ויחד עם אלפי תלמידים שמרכיבים קהילה גדלה ואיכותית, אנחנו בדרך הנכונה לשם!

בהצלחה ולהתראות, צוות FIRST ישראל

.השלמת הרשמה לעונה באחריות הקבוצה לוודא כי השלמתם את כל הנדרש בכדי להירשם לעונה הזו, בעיקר בנושא הסדרת התשלום ושליחת טופס ויתור והסכמה כללי. לא תתאפשר השתתפות בתחרות ללא הסדרת כל נושאי ההרשמה . 2 .מקומות בתחרות עולמית בארה"ב אני מבקש לעדכן בעניין מספר הקבוצות שיטוסו השנה לייצג ישראל התחרות העולמית ביוסטון, ארהב. מספר הקבוצות בתחרות העולמית בארה"ב )סלוטים( הינו קבוע ונגזר מתוכו חשבון פשוט של חישוב מספר המקומות שכל מדינה יכולה לשלוח לתחרות העולמית. בהסתמך על מספר הקבוצות שהתחרו ב FTC ישראל שנה שעברה ביחס למספר הקבוצות בעולם, אנו שולחים השנה קבוצה אחת בלבד לתחרות העולמית ביוסטון. הקבוצה שתזכה במקום הראשון, פרס ההשראה )סעיף 1.4.9 במדריך(, תטוס לתחרות העולמית. חשוב לציין שמתוך הבנה של חשיבות הנושא, נעשו ועוד יעשו המאמצים בכדי לאפשר לקבוצות נוספות חוויה לימודית של תחרות במדינות שונות. בשנה הבאה מספר הסלוטים צפוי לחזור להיות 2 והשאיפה להמשיך לפעול כל הזמן כדי להגדיל את מספר הקבוצות שאנו יכולים לשלוח. אנו נעדכן ככל שנתקדם בעניין ההשתתפות שלנו בתחרויות בינלאומיות ומזמינים את הקבוצות לקחת חלק פעיל פרואקטיבי ולחזק קשרים עם קבוצות המארחות בחו"ל. תכנית FTC ישראל הינה תכנית צומחת וגדלה, הודות לכם ולאלפי מתנדבים בכל הארץ, אנחנו שואפים ועובדים קשה כל הזמן כדי להגדיל את מספר הקבוצות המתחרות בארץ, להגדיל את הנוכחות שלנו בתחרויות בינלאומיות ולהפוך למעצמת FTC עולמית. זו השנה החמישית של פעילות התכנית בארץ ויחד עם אלפי תלמידים שמרכיבים קהילה גדלה ואיכותית, אנחנו בדרך הנכונה לשם.