דילוג לתוכן העמוד

עדכון 10: תחרויות בינלאומיות ועדכונים לקראת האליפות הארצית

יום שלישי, 04 בפברואר 2020 (לפני 4 שנים)

קהילה יקרה! האליפות הארצית בעוד שבועיים וההתרגשות בשיאה! כמה ימים לאחר התחרות המקדימה השלישית בכפר יונה המדהימים שאירחו אותנו, אנחנו רוצים לומר המון תודה לקבוצות המארחות שעשו עבודה מדהימה בהקמה ותפעול של החגיגה הזו וכמובן ברכות לבריתות הזוכות. זיכרו: המסע הלימודי שלכם לאורך העונה יקר ומוערך מאוד, יותר מהכל. עצם הגעתכם לנקודה זו ראויה להערכה רבה, בבקשה התמקדו וסכמו את הדרך הארוכה שעשיתם בתשומת לב והמשיכו לצמוח וללמוד.

לפני העדכונים, חשוב לנו לציין נקודה חשובה. המונח מקצועיות אדיבה הוא לא רק סיסמא. הוא בעצם הערך המוביל אותנו בדרכנו ואנו שמים דגש גדול מאוד על התנהגות קבוצות בצורה מקצועית, ערכית ואדיבה כלפי הסביבה שלהם, בזירה ומחוצה לה. הצוות המקצועי כולו, על הזירה ומחוצה לה, בוחן וער להתנהגות הקבוצות לאורך כל הזמן, בתחרויות המקדימות וכמובן לאורך כל אירוע האליפות הארצית, והרושם הוא רושם מצטבר שנבנה לאורך כל העונה וכמובן נלקח בחשבון בכל החלטות הצוותים. בבקשה המשיכו להוות השראה לסובבים אתכם בכל העת. אנו מבקשים לעדכן בנושאים החשובים הבאים, אנא קראו בתשומת לב את הפרטים הבאים.

לוח זמנים אליפות ארצית

אנו מזכירים כי האירוע יתקיים לאורך יומיים (19-20.2.20) ובמהלך היום הראשון .שימו לב ללו"ז אירוע האליפות כאן. בבקשה שימו לב תהליכי ה־Inspection וה־Judging יתקיימו לזמני הקליטה והרישום וקחו בחשבון פקקים וטווחי בטיחות - איחורים לא יתקבלו כלל וקבוצות מאחרות לא יורשו להשתתף. לוז מפורט של כל חלקי האירוע ישלח בימים הקרובים.

תחרויות בינלאומיות

בהמשך לאמור בעדכון הקודם, אנו מבקשים לעדכן כי הקבוצה שתזכה במקום השני באירוע האליפות (קפטן הברית המנצחת) תזכה במקום שמור ובזכות לייצג את ישראל בתחרות הרובוטיקה היוקרתית במרילנד, ארה"ב ב־19 ביוני. תכנית FIRST Tech Challenge ישראל הינה תכנית צומחת וגדלה, הודות לכם ולאלפי מתנדבים בכל הארץ. אנחנו שואפים ועובדים קשה כל הזמן כדי להגדיל את מספר הקבוצות המתחרות בארץ, להגדיל את הנוכחות שלנו בתחרויות בינלאומיות ולהפוך למעצמת FIRST Tech Challenge עולמית. זו השנה החמישית של פעילות התכנית בארץ ויחד עם אלפי תלמידים שמרכיבים קהילה גדלה ואיכותית, אנחנו בדרך הנכונה לשם!

World Championship Waitlist

שימו לב כי ההרשמה להגרלה למקום באליפות העולמית בארה"ב תסגר ב־14 בפברואר. הקליקו כאן לפרטים והרשמה!

בהצלחה ולהתראות, צוות FIRST ישראל