דילוג לתוכן העמוד

עדכון 11: עדכון בתים, לוח זמנים לאליפות הארצית ועוד

יום רביעי, 12 בפברואר 2020 (לפני 5 שנים)

קהילה יקרה! האליפות הארצית כבר בשבוע הבא ואנחנו מתחילים להתרגש ולהרגיש את האנרגיות באוויר. חשוב לי להדגיש שוב את הדרך שעברתם ועודכם עוברים לאורך השנה האחרונה - תאמצו כל רגע מהסדנא ותחשבו על כל מושג חדש שהכרתם בעונה - תגיעו עם כל זה לתחרות הארצית ובעיקר תהנו! 

לוח זמנים לאליפות הארצית

שימו לב להלן לוח הזמנים האישי והחלוקה לבתים של הקבוצות. אנא שימו לב לזמני הקליטה והרישום וקחו בחשבון פקקים וטווחי בטיחות - איחורים לא יתקבלו כלל וקבוצות מאחרות לא יורשו להשתתף. לו"ז אירוע האליפות כאן. זיכרו כי האירוע יתקיים לאורך יומיים 19-20 בפברואר ובמהלך היום הראשון יתקיימו תהליכי ה־Inspection וה־Judging  אשר הכרחיים להשתתפות במקצי התחרות שביום השני.

תחרויות בינלאומיות

בהמשך לאמור בעדכון הקודם, אנו מבקשים לעדכן כי הקבוצה שתזכה במקום השני באירוע האליפות (קפטן הברית המנצחת) תזכה במקום שמור ובזכות לייצג את ישראל בתחרות הרובוטיקה היוקרתית במרילנד, ארה"ב ב־19 ביוני. תכנית FIRST Tech Challenge ישראל הינה תכנית צומחת וגדלה, הודות לכם ולאלפי מתנדבים בכל הארץ. אנחנו שואפים ועובדים קשה כל הזמן כדי להגדיל את מספר הקבוצות המתחרות בארץ, להגדיל את הנוכחות שלנו בתחרויות בינלאומיות ולהפוך למעצמת FIRST Tech Challenge עולמית. זו השנה החמישית של פעילות התכנית בארץ ויחד עם אלפי תלמידים שמרכיבים קהילה גדלה ואיכותית, אנחנו בדרך הנכונה לשם!

World Championship Waitlist

שימו לב כי ההרשמה להגרלה למקום באליפות העולמית בארה"ב תסגר ב־14 בפברואר. הקליקו כאן לפרטים והרשמה!

בהצלחה ולהתראות, צוות FIRST ישראל