דילוג לתוכן העמוד

עדכון 12: מידע תקופתי וקול קורא של משרד החינוך

יום שני, 25 במאי 2020 (לפני 4 שנים)

קהילה יקרה! אנחנו מקווים שהקורונה כבר כמעט מאחורינו, שכולם מרגישים טוב וכי אתם מתחילים לחזור לשגרה. אנו שמחים לחזור לפעול במרץ לצורך ההכנות לעונה הקרובה.

חזרה לפעילות של רכז התכנית

אנו שמחים לעדכן על חזרה לפעילות של רן, רכז התוכנית . מוזמנים לפנות בכל שאלה בכתובת לדוא״ל [email protected] ובטלפון 0546770227.

הגשת דוחות ביצוע למשרד החינוך

קבוצות אשר הגישו בקשה ל"קול קורא" של משרד החינוך לעונת 2020-2019 נדרשות להעביר את דוחות הביצוע עד ל־15 ביוני 2020 על מנת להשלים את התהליך. אנא הקפידו לשלוח את הדוחות בהקדם, לא תתאפשר קבלה של דוחות באיחור. הדרישות לדוחות כפי שהתקבלו ממשרד החינוך הן כדלהלן:

  1. ההקצבה תינתן עבור רישום לתחרות, רכישת ציוד בהתאם למפרט FIRST והדרכה בעלות של עד 100 ₪ לשעת הדרכה. בית הספר יכול להרכיב את סל התקצוב על פי צרכיו ועל פי שיקול דעתו.
  2. יתקבלו אסמכתאות מה־1 ביולי 2019 עד ל־31 במרץ 2020 (שנה"ל תש"ף).
  3. דוחות הביצוע יעברו למוקד הבקרה עד ל־15 ביוני 2020. שימו לב כי ניתנה הארכה בשל הקורונה.
  4. לדוח הביצוע יצורף מכתב חתום מהנהלת FIRST כי בית הספר השתתף בתחרות FIRST Tech Challenge בשנת הלימודים תש"ף. במידה וטרם קיבלתם אישורים אלו אנא פנו לדוא״ל [email protected] בדחיפות בצירוף מספר קבוצה וסמל מוסד חינוכי.
  5. לדוח הביצוע תצורף אסמכתא מהטכניון בדבר התשלום לתחרות בשנת הלימודים תש"ף. שימו לב כי הקבלות והחשבוניות נשלחו למנטורים במייל מיד בתום סיום תהליך הרישום.

אתגר BatteryRaid בחסות CoderZ

אנו מזכירים ומזמינים את הקהילה לקחת חלק באתגר המדהים הזה! שמעתם כבר על אתגר Battery Raid? זהו אתגר תכנות קבוצתי וירטואלי בלעדי לתלמידי FIRST בשיתוף חברת CoderZ. דרך מעולה לשמור על 'כושר' של עשייה ולמידה קבוצתית. מסמך האתגר נמצא כאן! שאר הפרטים נמצאים כאן. אספו את החבר'ה שלכם ובואו לשחק וללמוד עם קבוצות מכל הארץ - מוזמנים לשאול ולהתנסות.

הכנות לעונה הבאה

אנחנו מבצעים בימים אלה עבודת מטה על מנת להסדיר את נושא מודל העלויות, וממשיכים לשמור על ערוצי תקשורת פתוחים לכל הקהילה ולתת מענה לכל הפניות שמגיעות אלינו.

בהצלחה וחזרה לשגרה מוצלחת, צוות FIRST ישראל