דילוג לתוכן העמוד

עדכון 2: אירועים מרוחקים ומדיניות החזרים

יום חמישי, 30 ביולי 2020 (לפני 4 שנים)

קהילה יקרה, אנו מקווים שאתם בריאים ושומרים על עצמכם בתקופה מאתגרת זו. אנחנו חיים את התקופה יחד איתכם, ומקווים כמוכם לחדשות טובות יותר בעניין פתיחת מוסדות החינוך בפרט וחזרה לשגרת פעילות ולמידה מבורכת בכלל. אנחנו גם יודעים שחוסר הידיעה הינו מצב לא נוח ומקווים לעדכן במהרה ככל הניתן. ברוח החדשנות והיצירתיות של FIRST, אנחנו עובדים כל העת על בניית עונת פעילות מוצלחת וחווייתית, במגבלות הקיימות ובונים את תרחישי התחרויות בצורה הקרובה ביותר לחוויה המסורתית שכולנו מכירים.

אירועים מרוחקים תחת מגבלות ריחוק חברתי

טרם השתתפות בתחרות מרוחקת, הקבוצה תיפגש פנים מול פנים או וירטואלית (בהתאם למגבלות משרד הבריאות) בכדי לעבוד על הרובוט והגשת הפרסים שלה. ההרשמה לאירוע תתבצע מול FIRST ישראל וקיום האירועים יתבצע בהתאם לתרחישים הרלוונטיים (פירוט מלא בעדכון הקודם). הרשמת קבוצות ומתנדבים תתקיים בהדרכה והנחייה צמודה של FIRST ישראל לאורך כל הדרך. אם טרם ראיתם, פורסם החלק הראשון מדריך המשחק - Game Manual Part 1 לעונת ULTIMATE GOAL presented by Qualcomm בגרסה של אירועים פיזיים מסורתיים ובגרסת אירועים מרוחקים. מומלץ בחום לעבור על התוכן בעיון רב. לנוחיותכם, משאבים נוספים בנושא: 1. הסבר מפורט של קן ג'ונסון, FIRST Tech Challenge Director על מהלך האירוע המרוחק וניקוד מקצי הרובוט. 2. עמוד שאלות ותשובות של FIRST HQ. 3. מפת המשאבים הרשמית של FIRST ישראל ו-FIRST ארה"ב (כולל מדריך (סילסבוס) מפגשי קבוצה).

מדיניות החזרים בתקופת קורונה

אנא קיראו בעיון את מסמך המדיניות באתר. שימו לב כי סעיף "סכומים אשר לא יוחזרו" רלוונטי לקבוצות המשלמות על ערכת רובוט מלאה. ככלל, _FIRST _ישראל תשאף להחזיר כל סכום אשר לא יצא על ניהול העונה, ציוד שהוזמן וכיו"ב, פירוט מלא במסמך.

בברכת בריאות איתנה והצלחה רבה, צוות FIRST ישראל