דילוג לתוכן העמוד

עדכון 3: הרשמה לעונה ואירוע פתיחה

יום שישי, 28 באוגוסט 2020 (לפני 4 שנים)

קהילה יקרה, לקראת פתיחת שנת הלימודים תשפ"א בימים הקרובים אנו רוצים לאחל לכם בהצלחה בשנה החדשה עם כל האתגרים העומדים בפני כולנו. אנו מקווים שלצד כל חוסר הודאות, ישנה גם התרגשות ושמחה.

אנחנו נשמח להתעדכן מכם איך ההתאקלמות החדשה לבית הספר ופתיחת מפגשי הרובוטיקה אצלכם. נשמח מאוד באם תשלחו לנו (לוואטסאפ או למייל) תמונות מהחזרה ללימודים וארגון סדנת הרובוטיקה שלכם!

במידה וטרם עשיתם זאת, אנא קראו בעיון רב את העדכונים הקודמים באתר _FIRST _המחודש. קיים שם מידע חשוב בנושא התנהלות בעונה.

היערכות לקיום עונה וירטואלית – תחרויות מרוחקות

בהמשך למספר פגישות שנערכו עם מנטורים ובהתאם לפגישות עבודה שעסקו בדרך שבה תראה העונה, על פי מה שידוע לנו כעת אנו נערכים לקיום עונה וירטואלית בה ייערכו התחרויות באופן מרוחק. התחרויות המקדימות ייערכו במבנה של מפגשי ליגה. יוקמו מספר מוקדים של קיום תחרות בצפון, מרכז ודרום הארץ. הקבוצות תקבלנה ״חלונות זמן״ בהם הן תוכלנה להגיע למגרש האזורי הקרוב למקום מגוריהן, להיכנס לחדרי שיפוט וירטואליים ולהציג את יכולות הרובוטים שלהן. כמובן שנמסור בקרוב את לוחות הזמנים, המיקומים וכל הפרטים המדויקים יותר.

הרשמה לעונת הפעילות 2020-21 ULTIMATE GOAL Presented by Qualcomm

לאור שנת הפעילות בתקופת קורונה ,לקושי הכלכלי בו עומדות כל הקבוצות והמעבר לתחרויות וירטואליות הופחתו דמי הרישום באופן משמעותי: דמי הרשמה לקבוצה ותיקה הינם 4,000 ש״ח. דמי הרשמה כולל ערכה לקבוצה חדשה הינם 9,200 ש״ח. קבוצות חדשות תקבלנה את העדיפות לשלם ולרכוש ערכת רובוט של חברת REV או TETRIX. שימו לב כי מספר הערכות מוגבל. לאחר גמר המלאי של הערכות החדשות, אנו נבחן את הביקוש לערכות נוספות מצד הקבוצות ונשקול ביצוע של הזמנת ומכירת ערכות נוספות. שימו לב, מוסד חינוכי, ארגון פרטי וכיו"ב אשר יפתחו קבוצה נוספת, יזכו להנחה של 500 שקלים בדמי ההרשמה של הקבוצה הנוספת. כל הפרטים נמצאים בטופס ההרשמה בלינק הזה, אנא שימו לב לכל פרטי ההרשמה בטופס. חשוב להדגיש שוב כי התהליך וההחלטות דינמיים ויכולים להתפתח ככל שהזמן עובר, בהתאם להחלטות משרד הבריאות. במידה ויתאפשר, אנו נחזור למודל של קיום תחרויות מסורתיות פיזיות, ובהתאם ייגבה תשלום נוסף מהקבוצות המשתתפות באירועים.

אירוע Kickoff ישראלי - SAVE THE DATE

אנו מתכננים לקיים אירוע Kickoff וירטואלי. האירוע ישודר ב־LIVE באתר FIRST ישראל ב־12 בספטמבר 2020. קישור ממש כאן. האירוע יתקיים ללא נוכחות קבוצות ויהיה משודר לקהל הרחב.  שימו לב: היות ואנו נמצאים בעונה שונה ומיוחדת מבחינת חוקים והתנהלות התחרויות - התחברות והשתתפות הקבוצות בשידור האירוע הינה חובה וחשובה ביותר. אנו עדיין עובדים על הפרטים הקטנים, בינתיים – אנא שימרו את התאריך ורשמו לפניכם. עדכונים נוספים יהיו בקרוב. 

מחכים לפגוש את כולכם בקרוב! צוות FIRST ישראל