דילוג לתוכן העמוד

עדכון 7: הגשת פרסים, תשלום לעונה וטופס הסכמה לתלמידים

יום רביעי, 10 בפברואר 2021 (לפני 3 שנים)

קהילה יקרה, להלן עדכון חשוב בעניין הגשות הפרסים השונים.

הגשות פרסים

ריכזנו עבורכם את כל הקישורים עבור הגשת הפרסים לעונה הקרובה ברשימה הבאה. 

  • **פרס ה-Dean's List: **הגשת החיבורים באנגלית, דרך ה-FIRST Dashboard האמריקאי. הפרס לתלמידי כיתות י' ו-י"א. הגשה עד ליום חמישי, ה־18 בפברואר, בשעה 22:00 שעון ישראל. (מדריך הגשת הפרס).
  • **הגשת מלגה לטכניון: **הגשת המסמך בעברית, דרך ה- FIRST Dashboard הישראלי. ההגשה תיפתח ביום חמישי ה־11 בפברואר בשעה 22:00 ותיסגר ביום חמישי, ה־18 בפברואר, בשעה 22:00. ההגשה מתבצעת על ידי המנטורים הרשומים במערכת. כל קבוצה יכולה להגיש תלמיד אחד מכיתה י״ב להתמודדות למלגה. הכינו מראש את תמונת התלמיד, המלצת המנטור והמלצה נוספת על ידי אחד מגורמי בית הספר. 

*מידע נוסף בנוגע לראיונות Dean's List ומלגה לטכניון יתפרסם בקרוב.

נדרשת פעולה: הסדרת התשלום לעונה

קבוצות אשר עדיין לא הסדירו את התשלום לעונה, נא לעשות זאת בהקדם האפשרי. כל קבוצה חייבת להסדיר את התשלום לעונה עד ל־21 בפברואר, אחרת לא תוכל להשתתף. לעמוד הנחיות לתשלום באתר לחצו כאן. לכל שאלה או הבהרה ניתן לפנות במייל לדובי [email protected].

נדרשת פעולה: חתימת הורי התלמידים על טופס ההסכמה

לאחר פניות ממספר מנטורים והורים, טופס ההסכמה עודכן והופשט לנוחיותכם (אין צורך לחתום מחדש במידה והורי התלמיד חתמו על טופס ההסכמה לפני עדכון זה). אם בקבוצתכם ישנם תלמידים שהוריהם עדיין לא חתמו על טופס ההסכמה של FIRST, אנא בקשו מהם לחתום על הטופס בכתובת legal.firstisrael.org.il. שימו לב כי באחריות המנטורים להוסיף לפני כן את התלמידים ברישום הקבוצה במערכת ניהול הקבוצות, תחת דף ניהול הקבוצה, או לחילופין לשלוח קובץ אקסל הכולל את רשימת התלמידים למייל [email protected]. ניתן להיעזר במדריך זה.

קבוצה אשר לא השלימה את חתימת הורי התלמידים על טופס ההסכמה, לא תוכל להירשם או להשתתף באירועי FIRST!

מחכים לראות אתכם עובדים שוב בקרוב! צוות FIRST ישראל