דילוג לתוכן העמוד

עדכון 9: שיבוצים והתנהלות באירועי Pre-Game

יום חמישי, 11 במרץ 2021 (לפני 3 שנים)

קבוצות יקרות, אנו נרגשים יחד אתכם לפתוח את אירועי ה-Pre-Game, אירועי האימון, של עונת ULTIMATE GOAL Presented by Qualcomm. בעוד שעונה זו  שונה מקודמותיה, אנו בטוחים שההזדמנויות החדשות יאפשרו לכם ולכן עונה מספקת, שכן אנו ממשיכים לבצע את המשימה של FIRST ולעורר השראה לדור הבא של מנהיגי המדע והטכנולוגיה - אותה המשימה שהובילה אותנו כבר יותר מ־30 שנה.

שיבוצי הקבוצות

להלן שיבוצי הקבוצות לאירועים. השתדלנו כמיטב יכולתנו לשבץ לפי העדפותיכם, ובהתאם לביקוש. האירועים מוספרו מחדש.

שימו לב לעדכון ברשימת הקבוצות ובלוח הזמנים שהשתנו ביום ראשון, ה־14 במרץ בשעה 20:00.

לוח הזמנים

שימו לב לעדכון ברשימת הקבוצות ובלוח הזמנים שהשתנו ביום ראשון, ה־14 במרץ בשעה 20:00.

התנהלות ביום התחרות

התחרויות יתנהלו באופן מרוחק, באמצעות מערכת FTC Cloud Scoring, הזמינה בכתובת ftc-scoring.firstinspires.org. יש להתחבר עם חשבון ה-FIRST של המנטור הראשי.

אתם נדרשים להכיר את מערכת הניקוד, לפני יום התחרות, ולעקוב אחר מדריך זה. מערכת זו תציג תגריל עבורכם את מיקום ה-Target Zone Goal, תציג את שעון המשחק ומספר המקצה, ותאפשר לכם לנקד את המקצה, ממש כמו שופטי זירה. בסיום המקצה, הניקוד שביצעתם ישלח למערכת ויהיה נגיש לשופטים.

את המקצים תצלמו בהתאם להנחיות הצילום, ולאחר מכן תעלו את הסרטונים למערכת FIRST.

אנו ממליצים להמשיך ולעקוב אחר העדכונים השוטפים הנמצאים באתר FIRST ישראל, ולהכיר את כל החוקים ומדריכי המשחק הרשמיים.

בבוקר התחרות, ישלח למנטורי הקבוצה מייל ובו קישור לחדר השיפוט, יש להיכנס כ־10 דקות לפני השעה שנקבעה עבורכם ומופיעה בלוח הזמנים, ולהמתין עד אשר יכניסו אתכם.

יצירת קשר

לשאלות, פניות, ותמיכה טכנית, צוות התחרות זמין לרשותכם בכל עת במייל [email protected], ב-WhatsApp הרשמי של FIRST ישראל במספר 052-899-5913.  בנושאים דחופים, אשר לא נוגעים לתחרות, בשיחת טלפון לרן, רכז התוכנית, בטלפון 054-677-0227.

מחכים לראותכם, צוות FIRST ישראל