דילוג לתוכן העמוד

עדכון 11: הרשמה לתחרויות ה-Scrimmage

יום שני, 12 באפריל 2021 (לפני 3 שנים)

קבוצות יקרות,

לאחר סבב מפגשי Pre-Games מהנה ומוצלח, אנחנו מבקשים לקדם את ההרשמה שלכם לתחרויות האימונים Scrimmages במהרה. בכדי להמשיך את תהליך הלמידה ההדרגתי ובכדי לאפשר לקבוצות לעבור כמה שיותר תחרויות מקדימות לפני אירוע הגמר הארצי, נקבע כי אירועי ה-Scrimmage יתקיימו במודל דומה מאוד ל-Pre-Games אשר התקיימו עד כה. 

בשנה זו, בשונה משנים קודמות, שיטת ההרשמה הינה כל הקודם זוכה. כלומר לפני כל אירוע Scrimmage תיפתח הרשמה בתאריך ושעה ידועים מראש, והשיבוצים יקבעו לפי סדר הקבוצות שנרשמות. על אף זאת קבוצה אשר לא השתתפה באירוע Scrimmage קודם תקבל עדיפות על הקבוצות אשר השתתפו כבר. אנו ממליצים לקבוצות לא להמתין ולהירשם רק לאירוע האחרון כיוון שלא נוכל להבטיח מקום לכל הקבוצות. מועדי האירועים מופיעים באתר FIRST, בכל אירוע ישתתפו 15 קבוצות.

בבוקר כל אירוע יתקיימו מקצי הרובוט, אחרי הצהריים יתקיימו חדרי השיפוט באופן מקוון באמצעות פלטפורמת Microsoft Teams.

להרשמה לתחרויות לחצו כאן

אפשרות להשתתפות במגרש רשמי

שימו לב - ההשתתפות והרצת הרובוט אפשרית אצלכם בסדנה (בהתאם למדריך המשחק) או על המגרשים הרשמיים אצל הפרטנרים של FIRST Tech Challenge בישראל:

  1. דימונה - תיכון זינמן / אתי יצחק - [email protected]
  2. תל אביב - תיכון תיכונט / מור הרפז - [email protected]
  3. ירושלים - ביה״ס פלך / ייטב קוריט - [email protected]
  4. משגב - תיכון משגב / שירלי אילני - [email protected]

התיאום וההגעה אל הפרטנרים בתיאום מולם בלבד. עם זאת חשוב להזכיר כי רק קבוצות אשר ירשמו לאירועי ה-Scrimmage ב-Dashboard יוכלו להשתתף (בחדרי השיפוט ובהעלאת מקצים).

במהלך שעות הבוקר - על הקבוצות להזין תוצאות של 6 מקצים במערכת הניקוד ולשלוח את הסרטונים של 2 המקצים בעלי הניקוד הגבוה ביותר, עצמאית או בשיתוף הפרטנר המארח. הסרטונים יוצגו לשופטי הפרסים ולשופט הזירה הראשי. הנחיות הצילום ופרטים נוספים מופיעים בעדכונים 9-10 באתר.

לשאלות: [email protected].

בהצלחה רבה, צוות FIRST ישראל