דילוג לתוכן העמוד

עדכון 15: הרשמה ל-Scrimmage #2

יום רביעי, 19 במאי 2021 (לפני 3 שנים)

קבוצות יקרות, אנחנו מייחלים לימים רגועים ושקטים יותר, ושנחזור לפעילות מלאה סוף סוף. עד אז, אנא שמרו על הנחיות פיקוד העורף. את אירוע ה-Scrimmage האחרון אנו נקיים במודל האירועים האחרונים, תוך שמירה על ביטחון התלמידים והמתנדבים לכל אורך הדרך.

ההרשמה לאירוע Scrimmage #2 נפתחה, ותסתיים ביום שבת ה־22.5 בשעה 22:00. מועדי האירועים מופיעים באתר FIRST .

להרשמה לתחרויות לחצו כאן

אפשרות להשתתפות במגרש רשמי

שימו לב - ההשתתפות והרצת הרובוט אפשרית אצלכם בסדנה (בהתאם למדריך המשחק) או על המגרשים הרשמיים אצל הפרטנרים של FIRST Tech Challenge בישראל:

  1. דימונה - תיכון זינמן / אתי יצחק - [email protected]
  2. תל אביב - תיכון תיכונט / מור הרפז - [email protected]
  3. ירושלים - ביה״ס פלך / ייטב קוריט - [email protected]
  4. משגב - תיכון משגב / שירלי אילני - [email protected]

התיאום וההגעה אל הפרטנרים בתיאום מולם בלבד. עם זאת חשוב להזכיר כי רק קבוצות אשר ירשמו לאירועי ה-Scrimmage ב-Dashboard יוכלו להשתתף (בחדרי השיפוט ובהעלאת מקצים).

לוח זמנים לתחרות ה-Scrimmage

יום ראשון, ה־23 במאי 2021

09:00 פתיחת יום תחרות והעלאת מקצים

יום שני, ה־24 במאי 2021

14:00 מועד אחרון להעלאת 2 סרטוני מקצים 16:30 פתיחת חדרי שיפוט

על הקבוצות להזין תוצאות של 6 מקצים במערכת הניקוד. בנוסף, נדרש לצלם ולשלוח 2 סרטוני מקצים של הרובוט שלכם - מהתחרות הנוכחית או מתחרות קודמת (מומלץ מקצים בהם רואים את הרובוט העדכני ושהשגתם בהם תוצאות טובות), עצמאית או בשיתוף הפרטנר המארח. את הסרטונים יש להעלות עד שעה 14:00 ביום 2 של התחרות. העלאת הסרטונים מתבצעת בלינק https://firstisrael.org.il/ftc/events/upload הסרטונים יוצגו לשופטי הפרסים, לשופט הזירה הראשי וחלקם ישודרו בשידורי FIRST. חדרי השיפוט יתקיימו באופן מקוון באמצעות פלטפורמת Microsoft Teams. הנחיות הצילום ופרטים נוספים מופיעים בעדכונים האחרונים. בהרשמתכם לתחרות הנכם מאשרים את פרסום הסרטונים בשידורי FIRST.

לשאלות: [email protected].

בהצלחה רבה, צוות FIRST ישראל