דילוג לתוכן העמוד

עדכון 17: מידע נוסף לקראת אליפות 2021

יום שישי, 04 ביוני 2021 (לפני 3 שנים)

קהילה יקרה, בעדכון זה נכסה את כל המידע שחסר לקראת האליפות הקרובה, כרגיל לשאלות נוספות ניתן לפנות אלינו במייל לכתובת [email protected].

עדכוני שיפוט

בתחרות הגמר בשונה מתחרויות ה-Scrimmage וה-Pre-Games, שיבוץ הקבוצות יהיה לפי יום ושעה. בתחרות זו על הקבוצה להיכנס 10 דקות לפני שעת השיפוט לחדר ה-Queue, שם תמתינו עד אשר החדר ששובצתם אליו יתפנה. ה-Queuer יתן לכם את הקישור לחדר, עליכם להתנתק מחדר ה-Queue מיד ולהתחבר לחדר השיפוט, קבוצה אשר לא תעמוד בזמנים תפגע בתנאי השיפוט שלה. חשוב לסדר מראש כך שבעת ההתחברות לחדר ה-Queue שם התצוגה שלכם יהיה שם ומספר הקבוצה, ומומלץ לבדוק מראש את איכות המצלמה, תנאי התאורה ואיכות השמע (העזרו במיקרופונים חיצוניים). במידה ואתם מעוניינים להיכנס עם יותר ממשתמש אחד תוכלו לבקש זאת מהשופטים כשתכנסו לחדר שיפוט ולהתחבר עם אותו קישור, לחדר ה-Queue תתאפשר כניסה רק למשתמש אחד עם שם ומספר הקבוצה.

זמני השיפוט לתחרות הגמר:

אליפות Remote 

אנו מודעים לכך שעונה זאת אילצה את כולנו להמודד עם אתגרים יחודיים, ועל כן, החלטנו כי תחרות הגמר תתקיים באופן מקוון במקביל לתחרות הפיזית במשגב. חשוב מאוד לעקוב ולבדוק את העדכונים המפורסמים באתר, לוודא אשר יש לכם גישה למערכת הניקוד ובמידת הצורך לפנות אלינו (במייל או בהודעת WhatsApp) על מנת שתוכלו לקבל את חווית התחרות המיטבית. עבור הקבוצות אשר יתחרו בתחרות המקוונת נפתח אירוע במערכת הניקוד, חלון הזמנים להעלאת ניקוד מקצים החל מיום ראשון ה ֿ6 ביוני בשעה 08:00 עד יום חמישי, ה־10 ביוני בשעה 12:00. בנוסף עבור תהליך השיפוט אתם נדרשים, כמו בתחרויות קודמות, להעלות שני מקצים של הרובוט העדכני שלכם (מומלץ מקצים שאותם ניקדתם), חלון הזמנים להעלאת צילומי המקצים החל מיום ראשון, ה־6 ביוני בשעה 08:00 עד יום שלישי, ה־8 ביוני בשעה 15:00.

שידור חי בתחרות

כמו בכל שנה, נשדר את המקצים של התחרות ואת טקס הפרסים בערוץ ה-Twitch שלנו בכתובת firstisrael.org.il/live. השידור יתחיל בטקס הפתיחה בשעה 09:00.

טקס הפרסים

טקס הפרסים יתקיים ביום חמישי, ה־10 ביוני בשעה 17:00, גם לתחרות הפיזית וגם לתחרות המרוחקת. מומלץ לעקוב במהלך היום אחר השידור החי, שעה מדויקת תשלח בקבוצת המנטורים הארצית. אנו מזמינים את הקבוצות אשר משתתפות באופן מרוחק להתחבר לחדר הקהל אשר מיועד עבור השתתפות בטקס - קישור יופץ בבוקר יום התחרות במייל ויוצג במהלך השידור, אנא כנסו רק עם משתמש אחד עם שם ומספר הקבוצה.

אליפות פרונטלית

הוראות הגעה

להוראות הגעה, חפשו בוויז "אולם ספורט, משגב" משם יהיה שילוט במהלך האירוע שינחה מאיפה להיכנס לאולם ואיפה לחנות.

מפת פיטים

הזמנת אוכל בתחרות

באזור התחרות קיים מגוון של אפשרויות להזמנת מזון (הקפיטריה/מסעדות), שימו לב שבחלק מהמקומות נדרשת הזמנה מראש. פרטים נוספים אודות אפשרויות המזון באזור נמצאות בקבוצת המנטורים הארצית, או ניתן לפנות לשירלי אילני בטלפון 052-827-1501 לפרטים נוספים.   מחכים לראות אתכם באליפות! צוות FIRST ישראל