דילוג לתוכן העמוד

עדכון 3: עונת התחרויות בפתח

יום שני, 13 בדצמבר 2021 (לפני שנתיים)

קבוצות יקרות,

אנו מתרגשים לקראת עונת התחרויות הקרובה ובטוחים שגם אתם מתכוננים בהתלהבות. זה הזמן שלכם לפגוש קבוצות מכל הארץ, להביא לידי ביטוי את מה שלמדתם, ללמוד עוד ולהשתפר.

אנו מבקשים לעדכן בנושאים הבאים.

מועדי התחרויות

אנו מתרגשים לשתף אתכם במועדי התחרויות לעונת FREIGHT FRENZY℠ Presented by Raytheon Technologies.

  • תחרות מוקדמות #1 - יבנה | 26 בינואר 2022
  • תחרות מוקדמות #2 - משגב | 15 בפברואר 2022
  • אליפות ישראל - ירושלים | 15-16 במרץ 2022

כמדי שנה, אירוע האליפות הארצית יארך יומיים. הגעת הקבוצות לשני ימי התחרות הינה חובה. במידה ויש קושי מכל סיבה שהיא, אנא עדכנו בהקדם האפשרי בדוא״ל [email protected]

  • יום הכנות (15 במרץ) משעה 16:30 - ייערכו ההקמות, תהליכי Inspection ,Judging ומקצי אימונים ככל שיתאפשר. יום זה ללא נוכחות קהל.
  • יום תחרות (16 במרץ) משעה 06:30 - יתקיימו טקס הפתיחה, מקצי התחרות והגמר כסדרם. פרטים נוספים, לוחות זמנים ומידע טכני ישלחו במהלך תקופת תחרויות המוקדמות.

נדרשת פעולה: הרשמה לתחרויות המוקדמות

ההרשמה לתחרויות תערך באמצעות ה-Dashboard של FIRST ישראל, על ידי לחיצה על ״בחירת העדפות אירועים״ בדף ניהול הקבוצה. מערכת הבחירה תפתח ביום שלישי הקרוב, ה-14 בדצמבר 2021 בשעה 12:00 בצהריים, ותסגר ביום חמישי, ה-16 בדצמבר 2021 בשעה 20:00 בערב. ההרשמה לכל אירוע היא על בסיס מקום פנוי, ומוגבלת לאירוע אחד לכל קבוצה. במקרים חריגים ניתן לפנות למייל [email protected]. השיבוץ הסופי יפורסם ביום שני ה-20 בדצמבר.

התנדבות באירועי FIRST

החודשים האחרונים הראו לנו שהעולם צריך את FIRST יותר מתמיד, ו-FIRST צריכה אתכם, קהילת המתנדבים שלנו. כשאתם מתנדבים עם FIRST, אתם מטפחים כישורים יקרי ערך בקרב ילדים ובני נוער. אתם בונים את הדור הבא של מנהיגי המדע והטכנולוגיה. אתם מעוררים בהם השראה להשתמש בכישוריהם כדי להשפיע לטובה על הקהילות שלהם ועל העולם. אתם מספקים את העתיד למיליוני צעירים ברחבי העולם.

אנו נרגשים להזמין אתכם להצטרף אלינו להתנדבות ב-FIRST בעונת 2021/22 ולהיות חלק מקהילה עם חזון לעתיד! בעונה זו, אנו חוזרים להפגש פנים-מול-פנים באירועים פיזיים מסורתיים, חגיגה שכולה הנדסה, מדע וטכנולוגיה. בטיחות ובריאות המשתתפים שלנו היא בראש סדר העדיפויות שלנו - כל האירועים יתקיימו בכפוף להנחיות התו הירוק בהקפדה רבה.

להרשמה להתנדבות לחצו כאן

קבלת עדכוני התוכנית

עדכוני התוכנית מועברים, בין היתר, באמצעות רשימת תפוצה יעודית לחברי קהילת FIRST Tech Challenge בישראל. כל המנטורים והתלמידים יכולים להצטרף לקבלת העדכונים במייל דרך עמוד ההודעות ב-Dashboard של FIRST ישראל.

בהצלחה רבה, צוות FIRST ישראל