דילוג לתוכן העמוד

עדכון 10: אליפות 2022 - חלוקה לבתים, לו"זים, פיטים ועוד

יום שבת, 12 במרץ 2022 (לפני שנתיים)

עדכון זה יעסוק בהשלמת פערים לקראת התחרות בימים שלישי ורביעי. בעדכון תמצאו את החלוקה לבתים, לו"ז חדרי השיפוט, לו"ז Inspection ומפת הפיטים. שימו לב, לו"ז המקצים יחכה לכם בשולחן ה-Pit Admin ביום רביעי לאחר טקס הפתיחה. יש לוודא שקראתם את העדכון הקודם במלואו, למידע המלא מהעדכון הקודם לחצו כאן. מאחלים לכם המון הצלחה בתחרות, צוות FIRST Tech Challenge והמתנדבים.

חלוקה לבתים

שמות הבתים באליפות FIRST Tech Challenge ישראל 2022 הם בסימן מצוינות נשית במדע וספורט.

בית רום ע"ש יעל רום ז״ל (Rom Division)

יעל רום ז"ל הייתה בוגרת קורס הטיס החמישי של חיל האוויר הישראלי, והטייסת הראשונה שעברה קורס טיס צבאי מלא במסגרת חיל האוויר. היא הוסמכה לקברניטה בחיל האוויר, ושירתה כטייסת דקוטה DC-3. במהלך שירותה השתתפה רום במבצע קדש, והייתה הטייסת הראשונה שטסה בטיסה מבצעית מעבר לקווי האויב. כמו כן, היא הטייסת הראשונה שהטיסה מטוסים בחברת תעופה אזרחית ישראלית.

בית אשרם לכבוד לינוי אשרם (Ashram Division)

לינוי אשרם היא מתעמלת אמנותית ישראלית, האלופה האולימפית בטוקיו 2020 בתחרות קרב רב אישי, סגנית אלופת העולם (סופיה 2018) ואלופת אירופה (קייב 2020) בקרב-רב. בעלת 11 מדליות מאליפויות העולם, מהן 6 כסף ו-5 ארד ו-3 מדליות מאליפויות אירופה, מהן אחת זהב ושתיים ארד. אשרם זכתה ב-47 מדליות מתחרויות הסבב העולמי, מהן שלוש זהב בקרב-רב. אשרם היא הישראלית היחידה בענף שזכתה במדליה בתחרות קרב-רב במשחקים האולימפיים ובאליפות העולם.

רשימת קבוצות

החלוקה לבתים בוצעה בצורה אוטומטית על ידי מערכת הזירה והינה סופית בהחלט.

לו"ז שיפוט ו-Inspection

לצפייה בלו"ז אינספקשן וחדרי שיפוט לחצו על הכפתור מטה.

  • הגעת הקבוצות ביום שלישי, ה-15 במרץ (יום #0) החל מהשעה 14:30, לו"ז שיפוט החדרים וה-Inspection מתחיל בשעה 15:00.
  • הלו"ז מאוד צפוף לחלק מהקבוצות, יש לתת עדיפות לחדרי השיפוט. במידה והגיע תור הקבוצה לגשת לחדר שיפוט באמצע תהליך Inspection, יש לבקש מה-Inspector להמשיך את התהליך לאחר חדר השיפוט, ה-Inspectors יודעים להתחשב בקבוצה אשר תבקש זאת בזמן. יש לבצע Inspection עד השעה 18:00.
  • זו האחריות המלאה של הקבוצות לעבור את כל התהליכים בזמן ולדאוג לצרכיה במהלך היום. ניתן לפנות בכל שלב ל-Pit Admin לקבלת סיוע.
ללוז חדרי שיפוט וInspection לחצו כאן

מפת פיטים

 

בהצלחה ומחכים לראות את כולכם, צוות FIRST Tech Challenge ישראל והמתנדבים