דילוג לתוכן העמוד

עדכון 12: הזמנה להגשת מועמדות להשתתפות ב-FIRST Global Challenge

יום שני, 16 במאי 2022 (לפני שנתיים)

  קהילה יקרה, אולימפיאדת הרובוטיקה של FIRST Global תתקיים ב-13 עד ה-16 באוקטובר 2022 בג׳נבה, שווייץ.

לאחר שנתיים של קיום האירוע באופן מקוון, השנה האירוע חוזר פנים-מול-פנים בהשתתפות יותר מ-180 מדינות מרחבי העולם. להלן הזמנה להגשת מועמדות להשתתפות בתחרות. זוהי הזדמנות ייחודית להיבחר ולייצג את מדינת ישראל. אנא קיראו בתשומת לב רבה את כל הפרטים בטופס זה ובאתר הרשמי.

FIRST Global Challenge היא תחרות רובוטיקה בינלאומית בסגנון אולימפי שמתקיימת במדינה אחרת בכל שנה. קבוצות עובדות יחד כדי לבנות ולתכנת רובוט המבצע את משימות האתגר, על-מנת להגביר את ההבנה והחשיבות של שיתוף פעולה, בטיפול בבעיות הדחופות ביותר בעולם ושיפור איכות החיים של כולם. פרטים מלאים נמצאים באתר הרשמי.

הגשת מועמדות והשתתפות בתחרות

עלויות דמי ההרשמה, ערכת הרובוט, וכלל הוצאות המשלחת (העברות, ארוחות ולינה, לא כולל טיסות) יוסדרו מול FIRST ישראל. הסכום לתשלום לקבוצה הוא 10,000$. הקבוצה הרשמית שתיבחר ותשתתף באולימפיאדה מונה 5 תלמידים בגילאי 14-18 ו-2 מנטורים. אין מניעה כי בתהליך העבודה על האתגר ישתתפו תלמידים ומנטורים נוספים.

המועד האחרון להגשה הוא יום חמישי, ה-19 במאי 2022 בשעה 10:00 בבוקר. הקבוצה שתיבחר תידרש לחתום על טופס התחייבות ואישור תנאי ההשתתפות באולימפיאדה, בהתאם להנחיות מ-FIRST Global ו-FIRST ישראל. פרטים נוספים בנושא יימסרו בהמשך.

להגשת מועמדות לחצו כאן

הנחיות כלליות למועמדים

  1. משלחת רשמית לתחרות מונה עד 5 חברי צוות בגילאי 14-18 ו-2 מנטורים. לפחות מנטור אחד ותלמיד אחד נדרשים להיות דוברי אנגלית.
  2. מנטור הקבוצה יהיה בעל רקע טכנולוגי ומסוגלות להוביל את התלמידים בתהליך הלמידה.
  3. הקבוצה תפעל במוסד / בית ספר / ארגון אשר יישא באחריות המלאה לעבודת הקבוצה לקראת האולימפיאדה ובאחריות לגיוס המשאבים למימון הפעילות וההשתתפות באירוע הבינלאומי (לרבות עלות ערכת הרובוט, ההרשמה, טיסות, שהייה, הוצאות נלוות).
  4. מנטור או מבוגר אחראי של הקבוצה יידרש לעבור הכשרה ו/או הדרכות של משרד החינוך ו/או הביטחון בנושא הוצאת משלחת של בני נוער לתחרות בינלאומית.
  5. הקבוצה מתחייבת לעמידה מלאה בלוח הזמנים ולהסדרת התחייבויות כספיות או אחרות מול FIRST ישראל.   FIRST ישראל שומרת לעצמה את הזכות לבחור מספר קבוצות בנוסף לקבוצה הזוכה למטרות תמיכה ו/או תחלופה. במעמד פרסום התוצאות יובהר מראש מי הקבוצה אשר זכאית לייצג את ישראל באולימפיאדה בעוד שקבוצה/ות נוספת/ות (אם ותיבחר/נה) תפעל/נה מתוך מטרה לשמש כקבוצה תומכת/סגנית/מחליפה לקבוצה הנבחרת.   לשאלות וכל הבהרה נוספת - ניתן לפנות לכתובת [email protected].

בהצלחה! צוות FIRST ישראל