דילוג לתוכן העמוד

עדכון 6: אליפות 2023 - חלוקה לבתים, לו"זים, פיטים ועוד

יום חמישי, 09 בפברואר 2023 (לפני שנה)

קבוצות יקרות,

עדכון זה מכיל מידע חשוב לקראת התחרות בימים ראשון ושני, ובו תמצאו את החלוקה לבתים, לו"ז חדרי השיפוט, מפת הפיטים, פרטים על מיקום התחרות וקישור לשידור החי.

לו"ז המקצים יחכה לכם בשולחן ה-Pit Admin ביום שני לאחר טקס הפתיחה - אותו תוכלו לצלם, לא תהיה חלוקת דפים במהלך התחרות. בנוסף לו״ז המקצים יחכה לכם באתר https://ftc-events.firstinspires.org  יש לוודא שקראתם את העדכון הקודם במלואו, למידע המלא מהעדכון הקודם לחצו כאן.

בניית פיטים

בהמשך לעדכון הקודם, נזכיר, קבוצה שתרצה להקים בפיט שלה כל מבנה שהוא כדוגמת גזיבו שלא תקבל אישור מפורש במייל, לא תוכל להקים את המבנה. קבוצה שלא תעמוד בדרישה זו וכן תקים מבנה שלא קיבל אישור - תתבקש לפרקו ולהוציאו משטח ההיכל. יש להקים ולסדר את הפיטים במהלך היום הראשון לתחרות (יום ראשון 12/2). מיילים בנוגע להקמת מבנים יש לשלוח בהקדם לכתובת [email protected] 

מיקום התחרות

ההיכל שבו תיערך התחרות הוא ״היכל הקריה״ באשדוד. כתובת ההיכל היא רח׳ העצמאות 60. בהמשך לעדכון הקודם. נבקש מהקבוצות להגיע אך ורק דרך רח׳ העצמאות ולא דרך אף רחוב אחר.

שידור חי

משחקי האליפות השנה ישודרו בפלטפורמת FIRST Tech Challenge Live 3D בקישור הבא: https://ftc-live.firstisrael.org.il

חלוקה לבתים

החלוקה לבתים בוצעה בצורה אוטומטית על ידי מערכת הזירה והינה סופית בהחלט.

לו״ז שיפוט

  • הגעת הקבוצות ביום ראשון, ה-12 בפברואר (יום #0) החל מהשעה 12:00, לו"ז שיפוט החדרים מתחיל בשעה 13:15.
  • הקבוצות מתבקשות להגיע באופן עצמאי ולעבור את תהליכי ה-Inspection בין השעות 13:00-17:00. קבוצה שלא תשלים את תהליכי ה-Inspection לא תוכל להשתתף בתחרות.
  • יש לתת עדיפות לחדרי השיפוט. במידה והגיע תור הקבוצה לגשת לחדר שיפוט באמצע תהליך Inspection, יש לבקש מה-Inspector להמשיך את התהליך לאחר חדר השיפוט, ה-Inspectors יודעים להתחשב בקבוצה אשר תבקש זאת בזמן. 
  • זו האחריות המלאה של הקבוצות לעבור את כל התהליכים בזמן ולדאוג לצרכיה במהלך היום. ניתן לפנות בכל שלב ל-Pit Admin לקבלת סיוע.

מפת פיטים

המפה זמינה בממשק אינטראקטיבי בקישור הבא.

על כל שאלה נוספת יש לפנות במייל [email protected] 

 בהצלחה ומחכים לראות את כולכם, צוות FIRST Tech Challenge והמתנדבים