דילוג לתוכן העמוד

מדיניות פעילות בתקופת קורונה

יום חמישי, 15 באוקטובר 2020 (לפני 4 שנים)

בהמשך לשיחות שערכנו לאורך החודשים האחרונים עם מנטורים ולאור אווירת חוסר הוודאות, מצ"ב מדיניות פעילות בתקופת קורונה, כפי שהתגבשה על ידי הנהלת FIRST ישראל. הנהלת FIRST ישראל תפעל על מנת להתאים את הפעילות למצב המשתנה על מנת שנוכל ביחד לקיים את הפעילות בצורה הטובה ביותר במגבלת האילוצים, בהתאם להנחיות המשתנות מעת לעת.

FIRST ישראל הינו ארגון ללא כוונת רווח ובכוונתו לקיים את פעילות התוכניות ככל שתקנות שעת החירום בקשר לנגיף הקורונה יאפשרו. לנוכח אי הוודאות לגבי היקף הפעילות שתאושר לכל אחת מהתוכניות השונות וכחלק מההכנות לעונת 2020-2021, FIRST ישראל נערכת לקיום הפעילות תחת מגבלות בהתאם להנחיות הרשויות. FIRST ישראל כארגון אחראי, האמון על בטיחות המשתתפים בתוכניות השונות, שומרת לעצמה את הזכות להרחיב מגבלות לקיום האירועים בהתאם לשיקול דעתה.

נוהל החזרים – בכפוף למדיניות FIRST ישראל ומשרד הבריאות

 א. ככלל FIRST ישראל תשאף להחזיר כל סכום שלא יצא על ניהול העונה או שולם כנגד ציוד שהוזמן ואינו ניתן לביטול ו/או שולם לספקים או ניתנה התחייבות לשלמו ובכלל האמור כל סכום שניתן להשבה מתוך דמי ההרשמה שלא שולם או ניתנה בגינו התחייבות לתשלום.

 ב. להלן פירוט הסכומים אשר לא יושבו בכל אחת מהתחרויות:       ב.1. למשתתפים בתוכנית FIRST LEGO League Explore סך של 350 ₪ ששולם עבור הערכות אשר נרכשו.       ב.2. למשתתפים בתוכנית FIRST LEGO League Challenge סך של  800 ₪ ששולם עבור הערכות אשר נרכשו.       ב.3. למשתתפים בתוכנית FIRST Tech Challenge סך של 5,200 ₪ ששולם עבור הערכות אשר נרכשו.       ב.4. למשתתפים בתוכנית FIRST Robotic Competition יוחזר החלק היחסי מדמי הרישום לעונה שלא נעשה בו שימוש עד למועד ההחזר.

 FIRST ישראל תעשה כל מאמץ לדחות התחייבויות חוזית לספקים ככל האפשר. במידה שיבוצעו תשלומים לספקים שלא ניתנים להשבה עבור התחרויות השונות, נאלץ לחייב בסכומים אלו את הקבוצות המשתתפות. 

 ג. אנו ערים לאווירת חוסר הוודאות והאילוצים הכספיים אך עלינו להבהיר שלא נוכל להתחייב לשמור ערכה או מקום בתחרות לקבוצות שלא יסדירו את התשלום במועד.

 ד. החזר כספי יבוצע באמצעות העברה בנקאית - לחשבון המשלם אם התקבל כהעברה, או לחשבון הרשום על הצ'ק, אם התקבל כצ'ק לפקודת הקבוצה.

 ה. במידה שיוטלו מגבלות שימנעו מאתנו לקיים את הפעילות במלואה, סכום הזיכוי ייקבע לאחר ביטול הפעילות או חלק ממנה.

 ו. לשאלות נוספות הנכם מוזמנים לפנות לרכזי התוכניות.

נוהל ביטול רישום לעונה על ידי הקבוצה

ביטול רישום לעונה ע״י הקבוצות לאחר העברת התשלום יתאפשר רק עד סיום תקופת ההרשמה כפי שנקבעה לכל אחת מהתכניות. לאחר ביטול הרישום לעונה, הקבוצה תזוכה בסכום חלקי מדמי ניהול העונה כמפורט להלן. לא ניתן להחזיר ערכת המשימה אשר הועברה לקבוצה, גם במידה ולא נעשה בה שימוש והיא לא נפתחה ולא יתקבל עליה החזר כספי עליה. א. להלן פירוט הסכומים אשר יוחזרו לכל תכנית במידה והקבוצה בוחרת לבטל את השתתפותה בתוך תקופה ההרשמה הרשמית:       א.1  למשתתפים בתוכנית FIRST LEGO League Explore לא יוחזר החזר כספי.       א.2  למשתתפים בתוכנית FIRST LEGO League Challenge יוחזר סך של  550 ₪ ששולם עבור התחרויות.              למשתתפים בתוכנית FIRST LEGO League Challenge Season Pass לא יוחזר החזר כספי.       א.3  למשתתפים בתוכנית FIRST Tech Challenge יוחזר סך של 1,250 ₪ ששולם עבור התחרויות.       א.4  למשתתפים בתוכנית FIRST Robotic Competition לא יוחזרו דמי ההרשמה הראשוניים על סך 500 ₪.

ב. לבירור בנושא ביטול רישום לעונה וקבלת החזר כספי ניתן לפנות לדובי במייל [email protected] או בטלפון: 054-7626370

ג. החזר כספי יבוצע באמצעות העברה בנקאית - לחשבון המשלם אם התקבל כהעברה, או לחשבון הרשום על הצ'ק, אם התקבל כצ'ק לפקודת הקבוצה.