דילוג לתוכן העמוד

עדכון 16: תחרויות ללא רובוט וטופס הסכמה

יום שלישי, 02 במרץ 2021 (לפני 3 שנים)

קבוצות יקרות, אנו עוקבים ביחד אתכם אחר המצב ובטוחים כי בקרוב נוכל לחזור לעבודה עם התלמידים! להלן עדכון חשוב בעניין התחרויות.

נדרשת פעולה: חתימת הורי התלמידים על טופס ההסכמה

אם בקבוצתכם ישנם תלמידים שהוריהם עדיין לא חתמו על טופס ההסכמה של FIRST, אנא בקשו מהם לחתום על הטופס בכתובת legal.firstisrael.org.il. שימו לב כי באחריות המנטורים להוסיף לפני כן את התלמידים ברישום הקבוצה במערכת ניהול הקבוצות, תחת דף ניהול הקבוצה. ניתן להיעזר במדריך זה. קבוצה אשר לא השלימה את חתימת הורי התלמידים על טופס ההסכמה, לא תוכל להירשם או להשתתף באירועי FIRST!

תחרויות ללא רובוט

בעקבות הקושי הרב בהפעלת התוכנית השנה ופניות ממנטורים בנושא, אנו עומדים לקיים שתי תחרויות עבור קבוצות אשר אינן יכולות לבנות רובוט השנה בגלל הנסיבות. תחרויות אלו יתקיימו ב־26 וב־28 באפריל, לפני התחרויות המוקדמות ויכללו שיפוט חדרים מותאם, פעילויות לקבוצות וטקס פרסים. מטרת תחרויות אלו הינה לסיים את העונה בשמחה ובכיף, ולחגוג את הישגי הקבוצות. שימו לב, הרישום לתחרויות אלו הינו מחייב ולא תינתן לקבוצה אפשרות להירשם לתחרות מוקדמות לאחר שביצעה רישום לתחרות בלי רובוט. בנוסף, לא תתאפשר העפלה לתחרות האליפות מתחרויות אלו. ההרשמה לכל התחרויות תיפתח ביום ראשון, ה־14 במרץ בשעה 19:00 ותיסגר ביום רביעי, ה־17 במרץ בשעה 19:00. ההרשמה תתבצע דרך האזור האישי במערכת FIRST Israel Dashboard. שימו לב כי התאריכים עלולים להשתנות במידת הצורך עד למועד פתיחת ההרשמה לתחרויות. תאריכי האליפות יפורסמו בהמשך.

לצפייה בתאריכי התחרויות לחצו כאן

התנדבות בתחרויות

  • כל שופטי התחומים (גם ותיקים) אשר מעוניינים לשפוט השנה בתחרויות נדרשים לעבור הכשרה בעקבות מספר שינויים בתהליך השיפוט.
  • שופטי הזירה גם הם צריכים לעבור הכשרה במערכת. שימו לב כי העונה, המתנדבים לתפקיד זה חייבים להיות בני 16 ומעלה.

ההכשרות מחכות לכם לזמן מוגבל, פרטים נוספים ורישום במערכת FIRST Israel Dashboard.

מחכים לשמוע מכם בקרוב, צוות FIRST ישראל