דילוג לתוכן העמוד

עדכון 6: פתיחת הרישום לתחרויות המוקדמות, אליפות ישראל, הרחבת פרויקט החדשנות ועוד

יום רביעי, 22 בדצמבר 2021 (לפני שנתיים)

קבוצות יקרות, עונת CARGO CONNECT℠ בשיאה ואפשר כבר להרגיש את התחרויות באופק! לפניכם כמה עדכונים חשובים.

סגירת הרישום לעונה

500 קבוצות מכל רחבי הארץ כבר הצטרפו אלינו לעונת CARGO CONNECT. מתוכן, למעלה מ-300 קבוצות שישתתפו בתחרויות העונה! נותרו ערכות בודדות לקבוצות אשר מעוניינות להשתתף בעונה מבלי לקחת חלק בתחרויות. לרכישה, פנו ל-Dashboard של FIRST ישראל.

פתיחת הרישום לתחרויות המוקדמות

היה שווה לחכות! התחרויות המוקדמות יתקיימו בהיכל הטוטו בחולון ב-21 עד ה-24 בפברואר 2022. אנו בעיצומן של ההכנות לקראת חוויה מיוחדת וכבר מצפים לראותכם. הרישום לתחרויות המוקדמות ייפתח ביום ראשון הקרוב, ה-26 בדצמבר 2021 בשעה 21:00 וייסגר ביום חמישי, ה-30 בדצמבר 2021 בשעה 21:00.

הרישום יתבצע באמצעות ה-Dashboard של FIRST ישראל, על ידי לחיצה על ״רישום לתחרות מוקדמות״ בדף ניהול הקבוצה. הרישום לכל תחרות הוא על בסיס מקום פנוי בלבד, ובמתכונת כל הקודם זוכה. רק קבוצות אשר שילמו עבור השתתפות בתחרות יוכלו לקחת חלק ברישום.

במידה ואתם זקוקים לעזרה ברישום לתחרויות המוקדמות, אנא צרו קשר עם התמיכה הטכנית של FIRST במייל [email protected].

הסתמכו אך ורק על מידע המופץ באופן רשמי באתר FIRST או על ידי צוות FIRST LEGO League.

אליפות FIRST LEGO League Challenge בישראל

תחרות האליפות של FIRST LEGO League Challenge בישראל תתקיים ב-14 במרץ 2022 בהיכל הפיס ארנה בירושלים, אליה יעפילו עד 98 קבוצות מהתחרויות המוקדמות.

התחרות תתקיים במתכונת זהה לזו של המוקדמות. הקבוצות תחולקנה מראש לבתים של עד 49 קבוצות בכל בית. כל בית יתחרה בנפרד במסגרת הבית שלו בלבד (אתם תדעו מראש לאיזה בית אתם שייכים) אך שתי התחרויות תתקיימנה במקום אחד במקביל, עם טקס פתיחה וסיום משותפים, כאשר כל בית יזכה לפרסים בהתאם למפתחות הקיימים. בסיום התחרות נכריז על הקבוצות הזוכות שיעפילו לתחרות הגמר העולמית, ה-FIRST Championship.

פרויקט החדשנות - עדכון חשוב

על מנת להרחיב את מגוון נושאי החקר בפרויקט החדשנות, הוחלט להגמיש את ההגדרה ״הובלת המוצרים״ אליה מתייחס האתגר השנתי. מלבד הובלת ה-״מוצרים״, הקבוצות מוזמנות לחקור הובלת ״מטענים״ מכל סוג שהוא, כמו הובלת פסולת, מים, חיות ועוד. הובלת אנשים אינה נושא מאושר לפרויקט.

זכרו, במידה ותרצו להתייעץ עם המומחים שלנו, אתם מוזמנים למלא את השאלון בקישור כאן. מטרת הפורום הינה לאפשר לקבוצות לשתף ברעיונותיהן ולוודא שהן אכן עומדות בתנאים שהוגדרו עבור פרויקט החדשנות לעונת CARGO CONNECT וכך לסייע לקבוצות לפעול על הצד הטוב ביותר. המידע שתרשמו יישאר חסוי ליתר הקבוצה ולא יעשה בו שימוש.

התנדבות באירועי FIRST

החודשים האחרונים הראו לנו שהעולם צריך את FIRST יותר מתמיד, ו-FIRST צריכה אתכם, קהילת המתנדבים שלנו. כשאתם מתנדבים עם FIRST, אתם מטפחים כישורים יקרי ערך בקרב ילדים ובני נוער. אתם בונים את הדור הבא של מנהיגי המדע והטכנולוגיה. אתם מעוררים בהם השראה להשתמש בכישוריהם כדי להשפיע לטובה על הקהילות שלהם ועל העולם. אתם מספקים את העתיד למיליוני צעירים ברחבי העולם.

אנו נרגשים להזמין אתכם להצטרף אלינו להתנדבות ב-FIRST בעונת 2021/22 ולהיות חלק מקהילה עם חזון לעתיד. מוזמנים להזמין גם עמיתים, חברים ובני משפחה לקחת חלק כמתנדבים בתפקידים חשובים בחגיגה שכולה מדע וטכנולוגיה! יחד, בונים עתיד טוב יותר.

להרשמה להתנדבות לחצו כאן

שאלות בנוגע למשחק הרובוט

לשאלות בנושא הרובוט וחוקי משחק הרובוט, הנכם מוזמנים לשלוח מייל לכתובת [email protected] וצוות שופטי הזירה הראשיים ישמח לעזור לכם.

עדכונים במפת המשאבים

הקפידו להתעדכן במסמכים המתפרסמים במפת המשאבים בכל העת, ובפרט בעדכוני משחק הרובוט. המחברת ההנדסית והמדריך למפגשי קבוצה נמצאים ב-Dashboard של FIRST ישראל לקבוצות אשר הסדירו את תשלום. המשיכו לעקוב אחר עדכונים חשובים המתפרסמים מעת לעת.

המון בהצלחה, צוות FIRST ישראל