דילוג לתוכן העמוד

עדכון 2: פתיחת רישום והכנות לעונה

יום שלישי, 28 באוגוסט 2018 (לפני 6 שנים)

מקווים שכולכם נהנים בחופשת הקיץ וצוברים כוחות לקראת השנה החדשה שבפתח. אנחנו מבחינתנו בסיומן של ההכנות ובשמה בעברית, המשימה: ירח. MISSION MOON האחרונות לקראת פתיחת העונה- אנו מבטיחים לכם שהעונה הקרובה תשגר אתכם למקום מופלא ומסקרן במיוחד!

צעדים לפתיחת קבוצת FIRST LEGO League Jr

רישום קבוצות במערכת- שמחים לבשר על מערכת רישום ניהול קבוצות חדשה! מערכת הרישום החדשה תאפשר לכם המנטורים לפתוח קבוצות, לעקוב אחר הסטטוס שלהן במהלך העונה, לצרף מסמכים, להרשם לפסטיבלים וכל זאת בצורה נוחה וידידותית.

מערכת הרישום תפתח לרישום ביום רביעי ה-29/8/2018 בשעה 10:00!

הנחיות לרישום: 

  1. על כל המשתמשים – ותיקים וחדשים להיכנס למערכת וליצור משתמש חדש. יש להצטייד בסמל המוסד של הארגון, פרטי איש הקשר האחראי לנושא בארגון ומנהל/ת הארגון. לאחר תהליך רישום קצר, גם אתם תוכלו לפתוח קבוצה לפעילות בעונה!
  2. לאחר רישום ראשוני, יהיה ניתן לשפעל קבוצות קיימות משנים קודמות ו/ או לפתוח קבוצות חדשות.
  3. לכניסה למערכת-הקליקו כאן (המלצה: בשל פיילוט המסלולים החדש, אנו ממליצים לקרוא את פירוט המסלולים החדשים באתר לפני הרישום) לשותפים לפיילוט של מסלול Festival In A Box -אנו נרשום את הקבוצות שלכם לעונה. אנא עדכונכם בעניין.  תזכורת: קיימת מגבלה בכמות הקבוצות לעונה ולכן אנו ממליצים לרשום כבר עכשיו את כל הקבוצות שאתם מתכננים לפתוח לשני מחזורי הפעילות. הבטחת מקום בעונה הינה לאחר תשלום דמי הרישום ושליחת כתב התחייבות. בקשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהרישום לעונה יהיה פשוט, ברור וללא תקלות. יחד עם זאת, מדובר במערכת רישום חדשה ועל כן, ייתכנו תקלות כאלו ואחרות. נודה להבנתכם בעניין וכמובן נשמח להערות/ הארות /שאלות [email protected] :למייל אלינו לפנות מ

תשלום דמי רישום- לנוחיותכם הוספנו אמצעי תשלום נוסף! 

  • צ'ק לפקודת הטכניון- ישלח בדואר רשום - באחריות הארגון לשלוח בזמן את הצ'ק כך שיגיע ליעדו לפני התאריך האחרון לתשלום.
  • כתובת למשלוח בדואר רשום: אגף הכספים והבקרה, לידי: דן אלון, קריית הטכניון, חיפה, 3200003.

מילוי ושליחת טפסים- לנוחיותכם ריכזנו את כל הטפסים במקום אחד

  1. טופס נלווה- על מנת שנוכל לשייך את הכספים שהועברו על ידכם.
  2. חשבונית עבור תשלום דמי הרישום– הגישו בקשה בעת רישום הקבוצה במערכת הרישום.
  3. כתב התחייבות- כל קבוצה הנרשמת לתוכנית מחויבת לשלוח את המסמך חתום על ידי מנהל הארגון.
  4. טופס ויתור והסכמה- תנאי הכרחי להשתתפות באירועי FIRST ישראל. כל הורה של ילד המשתתף בתוכנית יחתום על טופס זה )ידני או אלקטרוני(. לאחר שכל ההורים חתמו, מנטור הקבוצה יישלח ל-FIRST את הצהרת המנטור לארגון FIRST.

153-50-9040466 :לפקס | [email protected] :למייל לשלוח יש טפסים א

רכישה וקבלת ציוד נוסף

ערכת הדרכה- כלולה בדמי הרישום ששילמתם עבור הקבוצה שלכם. הערכה כוללת: ערכת אתגר, קלסר לכל ילד, מדריך למנטור, שני פוסטרים ומחזיק מפתחות למנטור.

**קיימות שלוש אופציות לקבלת הערכה: **

    • ממשרד ארגון FIRST ישראל - ייעשה בתאום מראש החל מחודש ספטמבר. כתובת: ליסין 14 ,תל אביב מספר טלפון: 525428-077.
  1. באירוע פתיחת העונה אשר יתקיים במכללת רופין ב- 9.26 – נשלח
  2. עדכון נפרד בנושא וניתן יהיה לציין זאת בעת הרישום לאירוע.
  3. בשילוח באמצעות דואר שליחים- ניתן לציין זאת בעת הרישום הקבוצה במערכת הרישום ובמייל [email protected].

ערכת 2.0 WeDo - ערכה המיועדת ללימוד הקבוצה תכנות וכוללת: תוכנה, חיישנים, מנוע, חלקי LEGO ועוד.. את הערכה ניתן לרכוש באמצעות המשווקים הרשמיים של LEGO Education בישראל- עינת רון מחברת "רובוטק" במייל: [email protected] (אנא ציינו במייל את מספר הקבוצה כפי שקיבלתם במערכת הרישום לתוכנית) 

לוח זמנים של העונה- לעדכון והערכות בהתאם 

אירוע הפתיחה מחזור ראשון- שמרו את התאריך ה־18.9.26 יום רביעי, במכללת רופין, עמק חפר האירוע יתקיים במסגרת סמינר FIRST במתכונת של הדרכה מקצועית למדריכים חדשים וותיקים ונדאג לשלוח עדכון ייעודי לגביו.

בהזדמנות זו נבקש לאחל הרבה הצלחה והנאה לכל הקבוצות החדשות המצטרפות אלינו ולקבוצות הוותיקות והמופלאות שממשיכות איתנו. המשך חופשה מהנה ולהתראות בקרוב, צוות FIRST ישראל.