דילוג לתוכן העמוד

עדכון 3: מאגר משאבים, חלוקת ערכות והדרכות למנטורים

יום חמישי, 04 באוקטובר 2018 (לפני 6 שנים)

זהו החגים מאחורינו ואפשר להתחיל את העונה באופן רשמי ורציף!!! שמחנו לפגוש את כל המנטורים החדשים והוותיקים באירוע הפתיחה שנערך שבוע שעבר במכללת רופין. מקווים שהסמינר תרם לכם וכעת אתם מוכנים להתחיל בכיף. מבקשים לאחל הרבה הרבה הצלחה לכל המנטורים החדשים שהצטרפו השנה לקהילת FIRST ישראל ועונה מהנה ומוצלחת לכל המנטורים והקבוצות. 

2018-2019 MISSION MOON לעונת רישום

הרישום פתוח לשני מחזורי הפעילות )ספטמבר - פברואר / פברואר – יוני (. קיימת מגבלה בכמות הקבוצות לעונה ולכן אנו ממליצים לרשום כבר את כל הקבוצות שאתם מתכננים לפתוח לשני מחזורי הפעילות. הבטחת מקום בעונה הינה לאחר תשלום דמי הרישום ושליחת כתב התחייבות. הרישום למחזור הראשון ייסגר ב-4.11.18.

הנחיות לרישום: 

  1. על כל המשתמשים – ותיקים וחדשים להיכנס למערכת וליצור משתמש חדש. יש להצטייד בסמל המוסד של הארגון, פרטי איש הקשר האחראי לנושא בארגון ומנהל/ת הארגון. לאחר תהליך רישום קצר, גם אתם תוכלו לפתוח קבוצה לפעילות בעונה!
  2. לאחר רישום ראשוני, יהיה ניתן לשפעל קבוצות קיימות משנים קודמות ו/ או לפתוח קבוצות חדשות. 
  3. לכניסה למערכת - הקליקו כאן

המלצה: בשל פיילוט המסלולים החדש, אנו ממליצים לקרוא את פירוט המסלולים החדשים באתר לפני הרישום

לשותפים לפיילוט של מסלול Festival In A Box -אנו נרשום את הקבוצות שלכם לעונה. אנא עדכונכם בעניין. 

תזכורת: קיימת מגבלה בכמות הקבוצות לעונה ולכן אנו ממליצים לרשום כבר עכשיו את כל הקבוצות שאתם מתכננים לפתוח לשני מחזורי הפעילות. הבטחת מקום בעונה הינה לאחר תשלום דמי הרישום ושליחת כתב התחייבות.

בקשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהרישום לעונה יהיה פשוט, ברור וללא תקלות. יחד עם זאת, מדובר במערכת רישום חדשה ועל כן, ייתכנו תקלות כאלו ואחרות. נודה להבנתכם בעניין וכמובן נשמח להערות/ הארות /שאלות [email protected] :למייל אלינו לפנות מ

מאגר משאבים למנטורים- מומלץ בחום לשימושכם!

  • אוגדן הדרכה- כל קבוצה מאושרת קיבלה בין היתר חוברת הדרכה הכוללת: מדריך למנטור, מסמך האתגר, מדריך להנחיית הקבוצות ופעילויות למפגשים. אנו ממליצים בחום )!( לקרוא את אוגדן זה ובמיוחד את "המדריך להנחיית קבוצות" לפני תחילת הפעילות ובמהלכה. מדריך זה כולל המלצות לפעילויות לכל המפגשים המתוכננים במהלך הפעילות, דפי עבודה, קטעי קריאה, מפגשי שיא, פעילויות גיבוש ועוד ..
  • מאגר משאבים- באתר שלנו תוכלו למצוא את מאגר המשאבים. במאגר חמישה חלקים: לכניסה הקליקו כאן - משאבים כלליים- "מצגת לאסיפת הורים" לצורך חשיפת ההורים לפעילות, "מצגת הדרכת מנטורים" )גרסה ללא סרטים( כפי שהוצגה בסמינר המקצועי, פעילויות לקבוצות )משחקים נוספים לילדים(, תעודת הוקרה שניתן להעניק למקומות/אנשים שאירחו את הקבוצות במהלך הסיור הלימודי. - משאבי עבודת החקר- מקורות נוספים )בעברית ובאנגלית( להעשרת המפגשים עם הילדים יחד עם רעיונות למומחים בתחום אותם ניתן לראיין במסגרת עבודת החקר. - משאבים הקשורים ל-LEGO -סרטונים, מדריכים בתחום זה והוראות הרכבה של ערכת ההשראה. - מנטורים משתפים- כחלק מקהילת FIRST בכלל וב-FIRST LEGO League Jr בפרט, אנחנו מאמינים בשיתוף ועזרה הדדית. לשם כך, הקמנו מאגר חלק ייעודי משותף למנטורים. בחלק זה נרצה לכלול, קישורים למצגות ופעילויות שונות של קבוצות הפעולות במקביל אליכם. את החומרים יש לשלוח למייל: [email protected] - מנטורים מלווים- פרויקט זה מושתת אף הוא על ערכי FIRST והקהילה נפלאה שלנו- מנטורים בעלי ניסיון המוכנים להתנדב ולעזור למנטורים חדשים במהלך הפעילות. לאחר סגירת הרישום, אנו נדאג לעדכן את רשימת המנטורים שמוכנים לעזור וללוות מנטורים אחרים בחלוקה לפי אזורים. מנטורים המעוניינים להתנדב ולעזור ומנטורים המעוניינים בקבלת התמיכה, מוזמנים לשלוח מייל: [email protected]
  • **קבוצת הפייסבוק של FIRST LEGO League Jr **-מיועדת כל כולה למנטורים. הנכם מוזמנים לשתף את שאר הקבוצות בפעילות שלכם, לשאול שאלות, להתייעץ, להתעדכן בחדשות האחרונות ובכל מידע אחר שיועלה לעמוד * הערה: פרסום תמונות בפייסבוק על ידי הקבוצה מותנה באישור הורי הילדים ובאחריות המנטור **מדובר בקבוצה סגורה ולכן נדרשת שליחת בקשה להצטרפות 
  • לתמיכה ועזרה בכל הקשור ל-LEGO ולערכת ה–WeDo- מוזמים לפנות לערן שריון מחברת רובוטק במייל: [email protected]

קבלת ערכות הדרכה (אתגר)- נדרשת פעולה!

**קיימות שלוש אופציות לקבלת הערכה: **

  • ממשרדי ארגון FIRST ישראל - ייעשה בתאום מראש.
  • בשילוח באמצעות דואר שליחים-לאחר שסטטוס הקבוצה יופיע במערכת כ"מאושר", ניתן להגיש בקשה לשילוח הערכה במערכת רישום וניהול הקבוצות. הערכה תשלח ישירות לארגון שלכם (לא ניתן לשלוח לבתים פרטיים). 
    • בהדרכה נוספת שתתקיים בתל אביב- כחלק מההדרכה שתינתן ב- 10.10.18 ניתן יהיה לקבל גם את ההערכה.  מסירת הערכות ייעשה לאחר תשלום דמי הרישום ושליחת כתב ההתחייבות.

הדרכה נוספת למנטורים- נדרשת פעולה!

לבקשת מנטורים שלא הצליחו להגיע לאירוע הפתיחה בסמינר רופין, אנו נערוך הדרכה נוספת בתל אביב במשרדי הארגון ברחוב ליסין 14 ,בשבוע הבא ה- 18.10.10 בשעה 30:17( ייתכן שינוי במקום ההדרכה, נדאג לעדכן(. ההדרכה תכלול הרצאה לגבי תוכנית FIRST LEGO League Jr והאתגר השנתי. מנטורים המעוניינים לקבל את ערכת האתגר מוזמנים להסדיר את תשלום דמי הרישום ולהביא כתב התחייבות החתום ע"י מנהל/ת הארגון. לרישום להדרכה אנא כתבו את שמכם, כמות האנשים מטעם הארגון המתוכננת להגיע והאם תרצו לאסוף ערכות [email protected]