דילוג לתוכן העמוד

עדכון 5: אמצע העונה- סטטוס קבוצות, סגירת רישום לעונה וטופס ויתור והסכמה

יום ראשון, 16 בדצמבר 2018 (לפני 5 שנים)

אמצע עונה- סטטוס קבוצות- נדרשת פעולה! 

המחזור הראשון של עונת MISSION MOON המשימה: ירח בעיצומו ואנו מקווים שכולכם כבר טסתם לחלל ונחתתם על הירח בהנאה בין מפגש למפגש. כחלק מהליווי שלנו אתכם במהלך העונה, להלן מספר דרכים שיעזרו לכם לוודא שאתם במסלול הנכון והמומלץ עד לפסטיבלים: 

  1. פרסום אבני דרך בקבוצת הפייסבוק- בימים הקרובים ועד לאירועי הסיום אנו נדאג לפרסם בקבוצת הפייסבוק של התוכנית FIRST LEGO League Jr אבני דרך של העונה. אבני הדרך מתפרסמות במועדים מסוימים במהלך העונה וכוללות את המלצתנו לגבי אילו מהדברים הקבוצות היו צריכות להספיק לעבור עד לפרק הזמן בו פורסמה אבן הדרך. אבני הדרך מתבססות על ה"מדריך למנטור" המודפס שחילקנו לקבוצות יחד עם ערכת האתגר ושכולל את מערכי כל המפגשים לעונה. 
  2. סקר סטטוס קבוצות מחזור ראשון- קבוצות מוזמנות למלא סקר קצר שיעזור לכם ולנו להבין באיזה שלב הקבוצה שלכם נמצאת בעונה. הסקר הינו הזדמנות טובה עבורכם גם להפנות אלינו שאלות ולעלות בעיות שנתקלתן בהן. לינק לסקר יישלח לקבוצות בנפרד.
  3. ביקורי קבוצות- קבוצות חדשות אשר מעוניינות שנגיע אליהן לביקור באחד ממפגשי הקבוצה, מוזמנות לכתוב לנו בדוא"ל: [email protected] ואנו נשתדל להגיע לכמה שיותר קבוצות.

פורום מנטורים מקצועיים- לשימושכם!

מנטורים חדשים, אנו מודעים לכך שכמו כל התחלה חדשה גם ההתחלה שבהדרכת תוכנית FIRST LEGO League Jr לא בהכרח קלה ולכן אנו מעוניינים ולהמשיך עם פורום מנטורים מקצועיים. פורום זה מורכב ממנטורים שהדריכו בעבר ומדריכים גם היום קבוצות FIRST LEGO League Jr .מנטורים אלו בעלי ניסיון באחד או בכל הנושאים הבאים: הדרכת קבוצות, נושא האתגר וערכת ה-WeDo( בניה ותכנות( והם ישמחו בזמנם הפנוי ובהתנדבות מלאה!!! לעזור למנטורים חדשים. 

  • מנטורים חדשים, מוזמנים לפנות אלינו בדוא"ל [email protected] בבקשה לעזרה. בדוא"ל, אנא ציינו מאיזו קבוצה אתם, יישוב ותחום הבעיה שנתקלתם בה, ואנחנו נדאג לחבר אתכם למנטור המתאים בפורום.
  • מנטורים ותיקים, נשמח מאוד אם תצטרפו לפורום "מנטורים מקצועיים" שלנו ותעזרו למנטורים חדשים כמו שגם אתם הייתם פעם. מוזמנים להרשם בדוא"ל [email protected] אנא ציינו מהיכן אתם, תחום התמחות שבו תוכלו לעזור, ובאיזה יום ושעה תוכלו לסייע למנטור חדש.

רישום ותשלום למחזור השני עונת MOON MISSION -נדרשת פעולה!

מבקשים לתזכר כי הרישום למחזור הראשון לעונה נסגר ב- 4.11.18 אך המחזור השני עדיין פתוח לרישום. נכון לעכשיו הרישום למחזור השני מתוכנן להסגר בתאריך 27.2.19 אך ייתכן ונאלץ לסגור אותו קודם עקב מספר מועט של מקומות שעוד נותרו לעונה) נדאג לעדכן בעת סגירת הרישום(. אנו ממליצים בחום, לכל הקבוצות המעוניינות להרשם ולאלו שכבר רשומות, להבטיח את מקומן באמצעות הסדרת תשלום דמי הרישום ושליחת כתב התחייבות. 

טופס ויתור והסכמה

קבוצות רשומות )כל הקבוצות ללא קשר למסלול שאליו נרשמו( מתבקשות להחתים את הורי ילדי הקבוצה על טופס הסכמה וויתור. אנו ממליצים בחום להעביר את ההנחיות והקישורים הרלוונטיים כבר עכשיו להורים ולא לחכות עד לאירוע סיום הפעילות. חתימה על טופס זה מהווה תנאי להשתתפות באירוע הסיום. 

בהצלחה לכל המנטורים החדשים והוותיקים, המשך עונה מהנה ומעשירה לכולנו! צוות FIRST ישראל.