דילוג לתוכן העמוד

עדכון 2: גדילת הצוות, סגירת ההרשמה למועד א', פסטיבלים, פתיחת הרשמה למועד ב', נוהל הרשמה והסדרת תשלום.

יום שני, 09 בדצמבר 2019 (לפני 5 שנים)

קהילה יקרה שלום, אנו שמחים לעדכן אתכם על הצטרפותה של דנה עמית לצוות JR ,דנה היא בוגרת תכניות FIRST אשר התנדבה וניהלה בארגון פסטיבלים כך שהיא מכירה היטב את התכניות והארגון שלנו ואנחנו מאוד שמחים על הצטרפותה לשורותינו ומאחלים לה המון הצלחה והנאה.

כפי שהנכם יודעים, ההרשמה לעונה א' בתכנית FIRST LEGO League JR הסתיימה בחודש שעבר. כל מי שנרשם לעונה א' וטרם הסדיר את מלוא הליך הרישום (כתב התחייבות ו/או הסדרת תשלום / איסוף / קבלת ערכות) מתבקש לעשות זאת בהקדם, בעיקר על מנת להבטיח פעילות מוצלחת וחלון זמן ריאלי להיערכות לקראת הפסטיבלים.

הפסטיבלים של עונה א' יתקיימו במהלך חודש ינואר ומרץ 2020 ,התאריכים והמיקומים מתגבשים בימים אלו ממש, מבטיחים לפרסם אותם לצד פרטי הרישום עד סוף השבוע.

לידיעתכם, למרות שהרישום לעונה א' נסגר, מערכת ההרשמה של תכנית FIRST LEGO League JR הנה פעילה ופתוחה עבור פעילות בעונה ב', כך שכל מי שנרשם בימים אלו ואילך - יוכל לסיים את הליך הרישום ולהתחיל לעבוד על הפרויקט לקראת הפסטיבלים שיערכו במהלך חודש יוני 2020.

להזכירכם, קיימים** 3 מסלולי הרשמה**:

  1. **Mini FIRST LEGO League Jr Festival **- אירוע סיום יבוצע ע"י הארגון עצמו בקונספט של "ערב שיא" ילדים והורים.
  2. **FIRST LEGO League Jr Festival in a Box **- אירוע סיום מחזור הפעילות יבוצע בפועל ע"י ארגון שפתח מעל 12 קבוצות. הארגון יפעיל באמצעות חומרים והדרכה שייתקבלו מארגון FIRST ישראל את הפסטיבל. קופסת החומרים מתאימה לכמות של עד 20 קבוצות. בארגון בו כמות הקבוצות (מעל או מתחת ל־20 קבוצות) להחלטת הארגון באם לערוך פסטיבל נוסף עם קבוצות מהאזור.
  3. **FIRST LEGO League Jr Festival **- אירוע סיום העונה יבוצע ע"י ארגון FIRST ישראל לטובת קבוצות בודדות או כאלו שאין באפשרותם להצטרף לאחד מהמסלולים כפי שמפורטים בסעיף 1-2. תאריכים ומיקומי האירועים ייבחרו ע"י FIRST ישראל.

הנחיות לרישום

  1. אם אין לכם משתמש, צרו משתמש חדש, יש להצטייד בסמל המוסד של הארגון, פרטי איש הקשר, האחראי לנושא בארגון ומנהל/ת הארגון. לאחר תהליך רישום קצר, גם אתם תוכלו לפתוח קבוצה לפעילות בעונה!
  2. לכניסה למערכת, הקליקו כאן.
  3. למשתמשים ותיקים ניתנת האופציה לשפעל את הקבוצות משנה שעברה.

לשותפים של Festival in a Box, אנו נרשום את הקבוצות שלכם לעונה. אנא דברו איתנו בדוא״ל [email protected].

הנחיות לתשלום

כל ההנחיות נמצאות באתר שלנו - הקליקו כאן. לאחר מכן, יש למלא את הטפסים הבאיםם:

  1.  טופס נלווה - על מנת שנוכל לשייך את הכספים שהועברו על ידכם
  2. כתב התחייבות - כל קבוצה הנרשמת לתוכנית מחויבת לשלוח את המסמך חתום על ידי מנהל הארגון
  3. טופס ויתור והסכמה - תנאי הכרחי להשתתפות באירועי FIRST ישראל. כל הורה של ילד המשתתף בתוכנית יחתום על טופס זה (מודפס או דיגיטלי). לאחר שכל ההורים חתמו, מנטור הקבוצה יישלח ל־FIRST את הצהרת המנטור. אישור הורים מודפס / דיגיטלי | הצהרת מנטור.

רכישה וקבלת ציוד נוסף

ערכת הדרכה הערכה כלולה בדמי הרישום ששילמתם עבור הקבוצה שלכם. הערכה כוללת: ערכת אתגר, קלסר לכל ילד, חוברות מדריך למנטור ופעיליות למפגשים, שני פוסטרים ומחזיק מפתחות למנטור. קיימות שלוש אופציות לקבלת הערכה:

  1. ממשרדי FIRST ישראל, ליסין 14 ,תל אביב - בתיאום מראש בטלפון 077-525428
  2. אירוע פתיחת העונה אשר יתקיים במכללת אפקה ב־17 באוקטובר - עדכון נפרד ישלח בהקדם
  3. בשילוח באמצעות דואר שליחים: ניתן לציין זאת בעת הרישום הקבוצה במערכת הרישום או בדוא״ל [email protected]. שילוח הערכות ייעשה לאחר תשלום דמי הרישום ושליחת כתב ההתחייבות!

ערכת WeDo 2.0 ערכה המיועדת ללימוד הקבוצה תכנות וכוללת: תוכנה, חיישנים, מנוע, חלקי LEGO ועוד.. את הערכה ניתן לרכוש באמצעות המשווקים הרשמיים של LEGO Education בישראל - עינת רון מחברת רובוטק במייל: [email protected]. אנא ציינו במייל את מספר הקבוצה כפי שקיבלתם במערכת הרישום לתוכנית.

בברכת פעילות פוריה וחוויתית, צוות FIRST ישראל