דילוג לתוכן העמוד

עדכון 6: סיום רישום למחזור ב' ואירוח פסטיבלים במחזור ב'

יום רביעי, 04 במרץ 2020 (לפני 4 שנים)

קהילה יקרה שלום,

סגירת הרישום למחזור ב'

עם התקרבותנו לסיום הפסטיבלים של מחזור א', ברצוננו להזכיר כי ההרשמה למחזור ב' נסגרה. במידה וברצונכם לרשום קבוצות נוספות למחזור ב', יש לדבר ישירות עם רכזות FIRST LEGO League Jr בדוא״ל [email protected]. שימו לב, רישום זה יתבצע על בסיס מקום פנוי בלבד.

אירוח פסטיבלים במחזור ב'

אנו ממליצים, מעודדים ואף מלווים כל בית ספר/מתנ"ס/ארגון שמעוניין לארח פסטיבל בין כותליו, במידה ויש לכם למעלה מ־10 קבוצות - נשמח אם תשקלו לארח פסטיבלים באזור מגוריכם בעונה ב' (אמצע מאי - יוני 2020). במידה וברצונכם לארח פסטיבל, אנא צרו איתנו קשר. שימו לב, בחירת מקום אירוח האירוע תתבצע על פי קריטריונים קבועים ועל פי התחשבות בפריסת הקבוצות בארץ.

אם טרם הצטרפתם לקבוצה הסודית של קהילת FIRST LEGO League Jr בפייסבוק, עכשיו זו הזדמנות נהדרת לעשות זאת. כל העדכונים מתפרסמים גם בקבוצה ובניגוד לדוא"ל, בקבוצה ניתן לנהל שיח, להכיר מנטורים ופעילים נוספים מכל רחבי הארץ, להתייעץ, לשאול ולתרום מהידע שלכם. זהו הלינק לקבוצה - מחכים לכם/ן.

אנו מברכים אתכם בהמשך פעילות פוריה והמון הנאה בדרך! מאחלים לכם המשך מוצלח ומהנה בעונה ב' וכבר מחכים לראותכם בפסטיבלים! צוות FIRST ישראל