דילוג לתוכן העמוד

עדכון 1: מיתג מחדש של התכנית, חזרה לשגרה ומחזור פעילות ב׳

יום שלישי, 02 ביוני 2020 (לפני 4 שנים)

קבוצות יקרות, אנחנו מקווים שהקורונה כבר כמעט מאחורינו, שכולם מרגישים טוב וכי אתם מתחילים לחזור לשגרה. אנו שמחים לחזור לפעול במרץ לצורך ההכנות לעונה הקרובה!

מיתוג מחדש של תכניות LEGO

ארגון FIRST העולמי בשיתוף עם LEGO יצרו מיתוג מחודש של התכניות ואיחדו בין כל תכניות ה־LEGO של FIRST אשר יפעלו מעתה תחת המותג FIRST LEGO League עם שלושה מסלולים נפרדים.

  • **מסלול Discover **שטרם עלה ארצה ומיועד לילדי הגן
  • **מסלול Explore **המחליף את תכנית FLL. Jr ומיועד לילדי גן חובה ועד כיתה ד'
  • **מסלול Challenge **המחליף את תכנית FLL ומיועד לתמידי כיתות ד' עד ט'  הילדים יתחילו בגילוי (Discover) משם יצמחו למחקר (Explore) ולבסוף יתמודדו עם האתגרים (Challenge) ומכאן גם שמות המסלולים החדשים.

מידע נוסף ניתן למצוא כאן. (חשוב להדגיש כי גילאי המסלולים שמופיעים במסמך העולמי אינם תואמים בדיוק לגילאי המשתתפים בארץ כפי שצוין מעלה).

חזרה לפעילות של רכזת התכנית 

אנו שמחים לעדכן כי סיון שטיינברג, רכזת תכנית Challenge (לשעבר FLL) חזרה לפעילות וזמינה בכתובת [email protected] ובטלפון 054-8874424. מוזמנים לפנות בכל שאלה. סיון גם תסייע ותענה על שאלות הקשורות בתכנית Explore,  מוזמנים לפנות אליה עד לשובן של רכזות Explore (לשעבר JR).

פעילות מחזור ב'

בשעה טובה בתי הספר חזרו לפעילות לאחר תקופת קורונה ממושכת. לפיכך, חשוב לעדכן כי

  • קבוצות אשר רכשו ערכה עבור מחזור ב' השנה ומעוניינות לקיים את הפעילות במחזור הקרוב מוזמנות לפנות אלינו בכדי להשלים את הליך הרישום ושליחת הערכה.
  • קבוצות שטרם רכשו את הערכה אך מעוניינות לקיים את הפעילות במחזור הקרוב מוזמנות לפנות אלינו בכדי להשלים את הליך הרישום ושליחת הערכה.
  • קבוצות אשר הסדירו את התשלום למחזור ב' ואינן מעוניינות לקיים את הפעילות בעונה הקרובה יצברו אוטומטית יתרת זיכוי לעונה הבאה (עונת 2020-21) לצורך ההשתתפות בפעילות. לפניות בנושא מוזמנים לפנות לסיון בטלפון 054-8874424.

**בקרוב מאוד יתפרסם המידע על פתיחת העונה הקרובה, המשיכו לעקוב! **

בברכת חזרה לשגרה מוצלחת ובריאה,  צוות FIRST ישראל