דילוג לתוכן העמוד

עדכון 5: עדכון עלויות לעונה, הארכת זמן הרישום וסמינר סוכות

יום שלישי, 22 בספטמבר 2020 (לפני 4 שנים)

קבוצות יקרות, כבר ממש בקרוב יתחילו המפגשים עם חברי הקבוצה החדשים, חלקכם כבר צפיתם בקיק אוף - האמריקאי והישראלי, והעונה כבר ממש נמצאת מעבר לפינה.

עדכון עלויות לעונה

אנו שמחים לעדכן כי העלות החדשה לפתיחת קבוצת FIRST Lego League Explore הינה 350 ₪. העלות כוללת: ·      דמי הרשמה ופתיחת קבוצה במערכת הרישום ·      ערכת השראה PLAYMAKERS ·      גישה ל 2 חוברות ההדרכה הרשמיות והמתורגמות של העונה בפורמט דיגיטלי ·      משלוח הערכה באמצעות דואר שליחים של דואר ישראל אנו בודקים אפשרות להזמנת מדליות בהמשך השנה, מבטיחים לעדכן בהמשך. לתשומת ליבכם, לצורך השתתפות בתוכנית על נרשמים חדשים לרכוש בנוסף לערכת ההשראה גם את ערכת We-Do 2  מחברת רובוטק בעלות נוספת של כ 1,000 ₪.

הארכת זמן הרישום

או נמצאים בעיצומה של תקופת הרישום וקבוצות רבות כבר הצטרפו אלינו לעונה זו! במידה ועדיין לא הסדרתם רישום ותשלום לעונה זו, אנו ממליצים לעשות זאת בהקדם מפני שמלאי הערכות לעונה זו מוגבל. בעקבות הודעת הממשלה על סגר בחגים, סגירת הרישום תדחה לסוף חודש אוקטובר (או עד גמר מלאי הערכות) על מנת לאפשר לקבוצות להירשם ולהעביר תשלום לאחר שבתי הספר יחזרו לעבודה מסודרת.

סמינר סוכות 2020

כולנו מוכנים וערוכים לקראת סמינר סוכות המתקרב אלינו ב־5 באוקטובר 2020 בשעה 9:00 אצלכם בבית! (הסמינר כולו יועבר ב Zoom). נדון בתוכנית ובאתגר השנתי, נכיר את ערכת We-Do 2 ונוציא את העונה לדרך! מוזמנים להירשם לסמינר בקישור הבא.

שינויי צוות התוכנית

טלי אהרון אשר ריכזה את התוכנית בשנה האחרונה ממשיכה לאתגרים חדשים. כולנו מודים לה על תרומתה לתוכנית ומאחלים לה בהצלחה בכל אשר תפנה! כתובת המייל ומספר הטלפון של התוכנית לא השתנתו ואתם מוזמנים להמשיך לפנות בכל שאלה במייל [email protected] או בטלפון 054-885-4424.

מערכת הרישום שלנו פתוחה ומחכה לכם פה בלינק. אנו מאחלים לכם המון בהצלחה בעונה הקרובה ומצפים לראות את כולכם בסמינר סוכות! צוות FIRST ישראל