דילוג לתוכן העמוד

עדכון 14: תשלום לגמר,לו"ז DCMP, רשימת הקבוצות שעלו לגמר ועוד

יום שלישי, 19 במרץ 2019 (לפני 6 שנים)

קבוצות שלום! עדכון לקראת ה-DCMP

הבהרה

אין לעבוד על הרובוט בין התחרויות האזוריות לבין הגמר!

תשלום לגמר

עקב אתגרים ארגוניים בהנהלת החשבונות בטכניון, במהלך השבוע הקרוב לא תתאפשר הפקת חשבוניות. במהלך השבוע הקרוב תוכלו להמשיך ולהגיש בקשות לחשבוניות, אולם יש לקחת בחשבון כי החשבוניות יטופלו החל מתחילת השבוע הבא. ידוע לנו כי הנושא עלול לגרום לאי נוחות מצדכם, אולם היערכות מתאימה מראש בנושא העברת התשלום עבור השתתפות באירוע תסייע בפתרון המצב. במידה ולא יהיה באפשרותכם להפיק תשלום מסיבות הקשורות בעיכוב בקבלת חשבוניות בלבד, השתתפותכם באירוע תותנה בהעברת צ'ק מזומן במעמד הכניסה לאירוע. שימו לב! קבוצות אשר לא יבצעו את העברת התשלום טרם מועד האירוע ולא יגיעו כשברשותם צ'ק מזומן לאירוע עצמו, לא יורשו להשתתף.

רשימת הקבוצות העולות ל DCMP

ברכות לקבוצות שעלו למשחקי הגמר! לצפייה ברשימת הקבוצות שעלו לגמר לחץ כאן.45 הקבוצות הראשונות ברשימה עלו לגמר. אנו מברכים את כל הקבוצות על הדרך המופלאה שהן עברו במהלך העונה, ומזמינים את כולן למשחקי הגמר.

לו"ז DCMP

לצפייה בלו"ז האירוע לחץ כאן קבוצות המגיעות מרחוק ומתכננות ללון באזור תל אביב. במידה ויש לכן בעיה באחסון הרובוט ערב לפני התחרות אתן מוזמנות לפני אלי ואנסה לעזור.

הקמת פיט ביום התחרות הראשון

ביום התחרות הראשון (2.4) בין השעות 10-7 תוגבל כניסת האנשים לאוהל הפיטים ל10 משתתפים בלבד מטעמי בטיחות. שאר חברי הקבוצה מוזמנים להיכנס להיכל. לאחר השעה 10 בבוקר הכניסה לאוהל חופשית.

מפגש מנטורים

ברצוני להזכיר שהשנה במפגש המנטורים נגיש קפה ומאפה ולא ארוחת בוקר כפי שהיה נהוג בשנים הקודמות.

VIP של קבוצות

במידה ותרצו להזמין אורחים החשובים לקבוצתכם דוגמת תורמים, ראשי רשויות וכו', נשמח לדעת על כך מוקדם ככל הניתן, וזאת על מנת שנוכל לקדם את פניהם בברכה מיוחדת ולחלוק להם את הכבוד הראוי. לצורך כך נזדקק לשמם, שם הארגון אותו הם מייצגים ואת השעה בה הם צפויים להגיע.

בהצלחה!!! צוות FIRST Robotics Competition ישראל.