דילוג לתוכן העמוד

עדכון 4: דמי הרישום לעונה, FIRST Championship, ויזות, FIRST Choice ו-Virtual Kit

יום חמישי, 18 בנובמבר 2021 (לפני שנתיים)

קבוצות יקרות שלום, אנחנו מתקרבים יותר ויותר לעבר ה-Kickoff של עונת 2022 ובטוחים שגם אתם מתכוננים בהתלהבות.

מועד אחרון לתשלום

המועד האחרון להעברת דמי הרישום לעונה הוא ה-30 בנובמבר 2021. קבוצות אשר אינן יפעלו להסדרת התשלום במלואו עד למועד זה לא יוכלו לבחור את רשימת העדיפויות של FIRST Choice, לממש פריטים מתוך ה-Virtual Kit או לקבל את ערכת ה-Kickoff. לשאלות בנושא אנא פנו אל [email protected].

FIRST Championship

כפי שרבים מכם קראו בשבוע שעבר, ה-FIRST Championship לעונת 2022 יתקיים במקום אחד, יוסטון, טקסס, ארה״ב. זה יהיה אירוע בודד שיתקיים ב-20 עד ה-23 באפריל 2022. בשל כך, ובעקבות אילוצי מרחב והנחיות נגד נגיף הקורונה, לא נוכל לארח את אותה כמות הקבוצות כפי שהייתה בעבר. בשלב זה, אנו מתכננים לארח כ-450 קבוצות FIRST Robotics Competition מרחבי העולם.

בעקבות כך, קריטריוני הזכאות להעפלה עומדים להשתנות, משהו שעליו אנו עובדים כעת. פחות קבוצות מישראל יעפילו ל-FIRST Championship מבעבר. אנחנו גם בודקים את הזכאות לקבוצות שהיו pre-qualified. אנו מתכוונים לשתף את קריטריוני הזכאות להעפלה החדשים וכן פרטים נוספים במהלך השבועות הקרובים. למרות האתגר הזה, אנו ב-FIRST מצפים לעונה נהדרת!

ויזות לארצות הברית

לקראת ה-FIRST Championship ובעקבות זמני המתנה ארוכים בשגרירות ארה״ב בישראל, אנו מעודדים קבוצות המעוניינות בכך לטפל בהליך הנפקת אשרות הכניסה לארצות הברית בהקדם.

בחירת העדפות אירועים

אנו פועלים לקביעת התאריכים הסופיים של האירועים לעונת RAPID REACT presented by The Boeing Company ונעדכן בקרוב כשיהיו בידינו התאריכים והפרטים המלאים. להזכירכם, התאריכים באתר firstinspires.org אינם סופיים.

FIRST Choice

הוא מאגר מקוון של מוצרים שקבוצות יכולות לבקש שהן רוצות באמצעות זיכויים המונפקים לכל קבוצה, כחלק מהחוויה של FIRST Robotics Competition. המאגר מתארח על ידי AndyMark כשירות שנתרם עבור FIRST, ואנו מוקירים להם תודה על כך.

רשימת העדיפויות

  • מי: כל אחד יכול לראות את המוצרים הזמינים. קבוצות שנרשמו לעונה יכולות לקבוע את רשימת העדיפויות שלהן (הסיסמה של הקבוצה נגישה ל-2 המנטורים הראשיים כפי שיתואר בהמשך העדכון).
  • מה: כל קבוצה קובעת את רשימת העדיפויות שלה הכוללת את המוצרים והכמויות שהיא הכי רוצה. לאחר מכן רשימות מעובדת כדי לקבוע אילו מוצרים יוכנסו להזמנה של כל קבוצה, וההזמנות נשלחות לקבוצות (הקבוצה אחראית על דמי המשלוח וכל חיובים קשורים אחרים כמו מכס ומסים).
  • מתי:
    • סבב ראשון: 18 בנובמבר 2021 בשעה 19:00 עד ה-2 בדצמבר 2021 בשעה 19:00.
    • סבב שני:  8 בינואר 2022 בשעה 19:00 עד ה-20 בינואר 2022 בשעה 19:00.
    • הקבוצה חייבת להעביר תשלום לעונה עד ה-30 בנובמבר 2021 כדי שהרשימה תיכלל בעיבוד.
  • איך: צפו כיצד להשתמש ב-FIRST Choice למידע נוסף על קביעת רשימת העדיפויות. ​​​

הזמנות רגילות

  • מי: כל אחד יכול לראות את המוצרים הזמינים. קבוצות שהעבירו תשלום לעונה יכולות לבצע הזמנות.
  • מה: הזמנות מבוצעות בדומה לתהליך הזמנה מקוון רגיל.
  • מתי: 28 בינואר 2022 בשעה 19:00 עד ה-15 באפריל 2022 בשעה 19:00.
  • איך: בחרו מוצר, הוסיפו לעגלה, והזמינו. יש הגבלת זמן לעגלה מכיוון שחלקים נשמרים כשמוסיפים אותם לעגלה.

Virtual Kit

ה-Virtual Kit היא אוסף של כלים הזמינים לקבוצות FIRST Robotics Competition ישירות מהספקים. ניתן לראות מה יש ב-Virtual Kit באמצעות דף ה-Kit of Parts שבאתר. חלק מהפריטים הווירטואליים דורשים סיסמה או קוד למימוש, המופיעים במערכת ניהול הקבוצות של FIRST למנטורים ראשיים של קבוצות שהסדירו תשלום בלבד. החשיפה השנייה של ה-Virtual Kit תתקיים ביום ה-Kickoff.

כדי לגשת לרשימת השוברים והסיסמאות עבור ה-Virtual Kit ועבור FIRST Choice, היכנסו לעמוד ניהול הקבוצה ב-Dashboard של FIRST ישראל ותחת ״מסמכים״ בחרו ב-״סיסמאות ושוברים״.


אנו מתרגשים לשתף כי אנו נמצאים בעיצומן של הכנות לקראת פתיחת חנות רשמית של FIRST בישראל ומקווים לאפשר הזמנות כבר בעונת 2023.

תרגום תיעוד מערכות הבקרה

כדי להקל על קבוצות רבות ולעודד כמה שיותר תלמידים לעסוק בתוכנה, אנו מעודדים מתנדבים וקבוצות להצטרף לצוות התרגום הישראלי ויחד, לתרגם לעברית את כל תיעוד מערכת הבקרה של FIRST Robotics Competition. במידה והנכם מעוניינים לעזור, אנא שלחו מייל אל [email protected].

מתרגשים לקראת עונה מרתקת, צוות FIRST ישראל