דילוג לתוכן העמוד

עדכון 10: בטיחות, הגעה לתחרויות וקוד התנהגות

יום ראשון, 12 במרץ 2023 (לפני שנה)

קבוצות יקרות להלן עדכון חשוב בנושאי בטיחות, הגעה לתחרויות ברעננה וקוד ההתנהגות של FIRST.

בטיחות באירועים

נושא הבטיחות הוא ראשון בחשיבותו ב-FIRST ואנו לוקחים אותו ברצינות רבה.  בעקבות עבירות בטיחות בתחרויות הראשונות של העונה, ברצוננו להדגיש ולהזכיר כי אנו מחויבים לבטיחותם של כל המשתתפים והאורחים ולא נוכל להרשות סיכון של חברי קבוצה או של האורחים בתחרויות.

בטיחות הינה גורם בלתי נפרד בהערכת הקבוצה גם בתהליך קביעת הפרסים. כל עבירת בטיחות מדווחת גם לצוות השופטים והם מתחשבים במידע זה בבואם להחליט על חלוקת הפרסים לקבוצות.

אנחנו יודעים כי גם הקבוצות מעמידות את הבטיחות בעדיפות עליונה ומעריכים את מחויבותכם לשמירה על סביבה בטוחה עבור כולנו, ולכן אנו מבקשים שתרעננו את נהלי הבטיחות שלכם על-מנת שהקבוצות תיזכנה לחוויה חיובית ובטוחה בתחרויות.

קהילה מוגנת

אנא פנו זמן וקראו את קוד התנהגות של FIRST וודאו כי כל אחד ואחת מחברי הקבוצה, מנטורים ואורחים מכירים אותו ומצייתים לו.

מטרת תוכנית הקהילה המוגנת של FIRST היא לספק למנטורים, מורים, מתנדבים, עובדים, חברי קבוצה, הורים ואחרים המעורבים בתכניות FIRST מידע ונהלים ליצירת סביבה בטוחה ומוגנת עבור משתתפי FIRST.

הגעה להיכל התחרויות

האירועים יתקיימו באולם ספורט מטרו ווסט, הפלמ"ח 2, רעננה. להזכירכם, בהתאם להנחיות הבטיחות , אסורה כל עצירה על רחוב הפלמ"ח - נא העבירו לנהגי האוטובוסים שלכם. כל קבוצה המגיעה לתחרות באוטובוס או מיניבוס נדרשת להגיע בבוקר האירוע ישירות לנקודת הזנקה ברחוב דפנה ברעננה (מרחק 5 דקות נסיעה מההיכל). בהגעה לנקודת ההזנקה ברחוב דפנה - יש לחייג לקב"ט ההיכל, אופיר בטלפון 052-444-1200 ולקבל אישור יציאה להיכל לפי מספר רכב. אוטובוס שיגיע ישירות להיכל ללא אישור לא יורשה להיכנס לחניון ההיכל. מיקום הורדת נוסעים ופריקת ציוד בהיכל התחרות נמצא כאן.

בהצלחה רבה, צוות FIRST ישראל