דילוג לתוכן העמוד

עדכון 2: תאריכי התחרויות לעונת CRESENDO ועדכונים נוספים

יום חמישי, 16 בנובמבר 2023 (לפני 6 חודשים)

קהילה יקרה,  כידוע, אנו נמצאים בתקופה לא פשוטה. האתגרים רבים ולעיתים פעילות הרובוטיקה היא לא תמיד בראשם של התלמידים. יחד עם זאת, כפי שנוכחנו לדעת בשיחות הטלפון ובמפגשים שלנו, יש ערך גדול בעצם קיום מפגש עם החברים לקבוצה.  אנו ממליצים לתלמידים להיפגש ביניהם, לדבר על הדברים ולשתף חוויות. אם ניתן, לתת לצוותי העבודה משימות ולהתקדם בעשייה ובהכשרות, כל אחד בקצב שלו ובהתאם למגבלות הבטיחות.  אני רוצה למסור תודה מיוחדת לכל המנטוריות והמנטורים אשר השתתפו במפגש המנטורים המקוון ב-12 בנובמבר, שיתפו את האתגרים שלהם והציעו לארח קבוצות בכל הארץ. הקשר אתכם מחזק את הידיעה שהקהילה של FIRST היא קהילה חזקה, בעלת ערכי נתינה ועשייה מתמשכת. ניתן לצפות במפגש כאן. אני מבקש לעדכן בכמה נושאים:

השלמת רישום במערכת FIRST Inspires

בעת תהליך הרישום לעונה ב-Dashboard של FIRST ישראל, עליכם להירשם גם במערכת FIRST Inspires בכתובת my.firstinspires.org/Dashboard/ נא השלימו את הרישום במלואו, כולל טיפול במשימות Outstanding Tasks (כמו בתמונה) כדוגמת צירוף מנטור שני במערכת ומילוי כל הטפסים הנדרשים. אני מכיר שחלק מהמנטוריות והמנטורים פחות זמינים בעת הזו, ולכן אשמח לעזור בתהליך רישום הקבוצה. לשאלות ובעיות: נא שילחו מייל מפורט כולל צילומי מסך אל [email protected].

FIRST® Choice 2024

תזכורת: סיבוב ראשון של FIRST® Choice נפתח ב-16 בנובמבר בשעה 19:00 בערב. מידע נוסף באתר ה-Kit of Parts. יש להשלים את הרישום באתר FIRST Inspires במלואו.

הודעה בנושא הטכנולוגיה החדשה שנכנסה

נא ראו פירוט על בטא למערכת הבקרה. להלן קישור לדוקומנטציה של RobotPy, כולל הוראות התקנת הסימולטור.

הגשת פרסים בעברית

העונה, ניתן להגיש את פרסי ה-FIRST Impact Award ו-Dean’s List Award בשפה העברית. מועמדים שבחרו להגיש בשפה העברית וזכו, יידרשו לתרגם את ההגשה ולשלוח אותה במייל תוך שבוע ממועד האירוע בו זכו. פרטים נוספים יישלחו בסמוך לתחרויות. תוכלו לקרוא עוד בקישור הבא.

מענקים

אני משתדל להזכיר מפעם לפעם, בעיקר בתקופה זו בה בולטים אתגרי גיוס המשאבים. נא ראו פירוט המענקים באתר firstinspires.org/robotics/team-grants והגישו בקשות למענקים. מנטורים שהגישו מענקים ויכולים לשתף מידע לגבי התהליך, מוזמנים לשתף את הקהילה במידע בנושא.

מדריך למנטור

אנו שמחים להשיק את המדריך למנטור/ית המתחיל (ואולי גם למנטור המתקדם). המדריך נמצא במפת המשאבים באתר FIRST ישראל. מומלץ לקרוא אותו ולהעביר למנטורים האחרים. אם יש לכם הארות ותוספות, נשמח לשמוע: [email protected].

לוחות זמנים

אנחנו מכירים את החשיבות של הגברת הוודאות בתקופה זו ולכן מבקשים לשתף אתכם במועדי התחרויות, כפי שהם נקבעו נכון להיום. חשוב לציין, אנו עורכים הערכות מצב כל העת ומקווים שלא נידרש לשינויים בלו"ז, אם וכאשר יהיו כאלה, נעדכן בהקדם.

  • ISR District Event #1 - היכל אנרבוקס, חדרה | 26 - 27 בפברואר 2024
  • ISR District Event #2 - היכל אנרבוקס, חדרה | 28 - 29 בפברואר 2024
  • ISR District Event #3 - היכל אנרבוקס, חדרה | 4 - 5 במרץ 2024
  • ISR District Event #4 - היכל אנרבוקס, חדרה | 6 - 7 במרץ 2024

תשמרו על עצמכם ותמשיכו בעשייה, רן