דילוג לתוכן העמוד

עדכון 10: מפגשי שיפוט וצילום מקצים בתחרויות

יום חמישי, 01 באפריל 2021 (לפני 3 שנים)

קבוצות יקרות, אנו בעיצומה של עונה מורכבת ופועלים במרץ רב להפיק את המירב מהאירועים השונים. לפניכם עדכון חשוב בנוגע לאירועי ה-Pre-Game.

קבוצות המשתתפות באירועי ה-Pre-Game בשבוע הבא, קראו בשנית את עדכון #9, וודאו כי למנטורים הראשיים יש גישה למערכת הניקוד כמפורט בעדכון #9. בבוקר האירוע ישלח למנטורים הראשיים מייל ובו כלל הפרטים על יום האירוע, במידה והמייל אינו מגיע, פנו אל [email protected].

מפגשי שיפוט

פרטיות המשתתפים שלנו היא בראש סדר העדיפויות שלנו, לפיכך, מפגשי השיפוט בתחרויות FIRST Tech Challenge בישראל יתקיימו וירטואלית באמצעות Microsoft Teams. חשבון Microsoft Teams אינו נדרש כדי להצטרף לשיחה. אנו ממליצים לקבוצות להתנסות לפני יום התחרות כיצד הפלטפורמה עובדת כדי למנוע לחץ בזמן התחרות. עקבו אחר המסמך הבא כדי ללמוד כיצד להתקין, להתחבר ולהשתמש בתוכנה.

טרם המפגש, ודאו כי האקוסטיקה בחדר בו אתם נמצאים מתאימה, וניתן לשמוע את כל המשתתפים בשיחה. שם התצוגה איתו אתם מתחברים למפגש השיפוט צריך להיות שם הקבוצה + מספר. במהלך המפגש חל איסור על הקלטת וידאו, שמע או צילום תמונות (כולל צילומי מסך).

צילום מקצים

אנו ממליצים להעלות את הסרטונים של המקצים כמה שיותר מוקדם, בעיות טכניות עלולות לצוץ ולוקח זמן מה להעלאת הסרטונים. כדי להגן על פרטיות המשתתפים, המנעו מצילום פנים של המשתתפים ככל שניתן.

מחכים לראותכם, צוות FIRST ישראל