דילוג לתוכן העמוד

עדכון 2: קיקאוף, תקצוב קבוצות, ותמיכה קהילתית

יום שלישי, 13 בספטמבר 2022 (לפני שנתיים)

קבוצות יקרות,

עונת POWERPLAY℠ המוצגת על-ידי Raytheon Technologies יצאה לדרך באופן רשמי. למקרה שפספסתם את שידור הפתיחה, תוכלו לצפות בו שוב ב-YouTube של FIRST ישראל. כל מסמכי העונה זמינים עבורכם במפת המשאבים.

אנו בעיצומה של תקופת הרישום וקבוצות רבות כבר הצטרפו אלינו לעונה מרתקת זו. במידה ועדיין לא הסדרתם רישום ותשלום לעונה, אנא עשו זאת בהקדם באמצעות ה-Dashboard של FIRST ישראל. לנוחותכם, צוות התמיכה הטכנית של FIRST זמין עבורכם לשאלות בנושא הרישום בכתובת [email protected].

תקצוב קבוצות באמצעות גפ״ן

אנו שמחים לראות את מאות קבוצות FIRST שהשלימו את ההרשמה לעונה והגישו בקשות לתקצוב במערכת גפ״ן של משרד החינוך. עד כה, קרוב למליון ש״ח כבר הוגשו על-ידי הקבוצות. ההרשמה מתרחשת כבכל עונה, באמצעות ה-Dashboard של FIRST ישראל, במקביל להגשת בקשת התקצוב במערכת גפ״ן, לבתי ספר שייבחרו בכך. כמו כן, גם העברת תשלום דמי ההשתתפות בעונה נפרד מתהליכי בגפ״ן ואינו תלוי בו. את התשלום יש לבצע באחת מהאפשרויות המפורטות כאן.

פתיחת המענקים לעונת 2023

כמידי שנה, תאגידים ותורמים נדיבים מציעים אפשרויות תמיכה לקבוצות FIRST ברחבי העולם. אנו מזמינים קבוצות FIRST Tech Challenge להגיש בקשות למענקים כספיים באמצעות העמוד הבא, שמתעדכן מעת לעת. הקפידו לעקוב אחר מועדי ההגשה ואחר הקריטריונים השונים. ככל, כל המענקים עבור קבוצות שהסדירו את ההרשמה לעונת 2022/23 בלבד.

סיכום מפגש שולחנות עגולים

בחודש יולי האחרון קיימנו כנס ״שולחנות עגולים״ לסקירת עונת 2021/22. אנו מודים למנטורים ולמתנדבים שהגיעו לקחת חלק במפגש זה. ההצעות שעלו נבחנות בימים אלו מתוך כוונה ליישמן, בהובלת המנטורים והמתנדבים לקידום הנושאים והמשך חשיבה מעמיקה.

תמיכה קהילתית

נוכח המחסור העולמי ברכיבי אלקטרוניקה המשפיע ישירות על ייצור והפצת בקרי FIRST Tech Challenge, נשמח לראות קבוצות המיישמות את ערכי הליבה של FIRST ומקצועיות אדיבה כדי ללוות קבוצות FIRST Tech Challenge חדשות בכל עונת הבניה והתחרות, ולהשאיל לה בקר עד לסיום העונה. אנחנו מזמינים אתכם להתחבר לקבוצות חדשות באזור מגוריכם!

MATLAB ו-Simulink ישראל

בהמשך לשיתוף הפעולה הפורה של FIRST עם MATLAB ו-Simulink ישראל, אנו שמחים לשתף אתכם בערכה וירטואלית לקבוצות FIRST הכוללת גישה מורחבת למגוון כלים ותכנים חשובים למנטורים וחברי קבוצה בצורה מונגשת וקלה.

בהצלחה רבה, צוות FIRST ישראל