דילוג לתוכן העמוד

מכתב כניסה לתפקיד מנכ״לית FIRST ישראל

יום חמישי, 30 במאי 2024 (לפני חודשיים)

קהילת FIRST® ישראל היקרה, 

בימים אלה אני מתחילה את תפקידי כמנכ"לית FIRST ישראל. זוהי זכות ואחריות גדולה להוביל ארגון שחרט על דגלו קידום מדע וטכנולוגיה בקרב תלמידים ובני נוער, תוך פיתוח קהילה תומכת ומגובשת, ארגון אשר מהווה מקור לגאווה לאומית.

השנה היא העונה ה-20 לפעילות FIRST בישראל, אני שייכת לקהילה מופלאה זו כבר 15 שנים. לאורך שנים אלו, במהלך שירותי בצה״ל וכחלק מקהילת FIRST, פעלתי מתוך תחושת שליחות וחיבור לערכי FIRST. גם עכשיו ארתום את הניסיון, הידע והכלים אותם צברתי על מנת לקדם את הארגון.

ב-20 שנות הפעילות חווינו הצלחות רבות ואתגרים. בחודשים שחלפו מאז השבעה באוקטובר הוכחנו שוב את שידענו תמיד – את חוסנה של קהילת FIRST ואת מחויבותה לחבריה ולחברה הישראלית כולה. את העובדה הזו אפשר לזקוף הרבה לזכותכם - מנטורים, מתנדבים, מורים, ספונסרים, שותפינו לדרך! המרווחים האמיתיים מכך הם התלמידים, בני הנוער, הבוגרים שלנו והקהילות שעוטפות אותנו בעשייה.

ברצוני להוקיר תודה ליו"ר הדירקטוריון, אלוף במיל' אביהו בן-נון, חברי הדירקטוריון בעבר ובהווה, לטכניון – מכון טכנולוגי לישראל, אשר פרש על הארגון את חסותו מיום הקמתו, למשרד החינוך ומשרד החדשנות, המדע והטכנולוגיה אשר מלווים את פעילותנו שנים רבות.

בימים אלו אנו נפרדים מעדו מזורסקי, מנכ"ל FIRST ישראל ב-4 השנים האחרונות, שהיו ללא ספק שנים מהמאתגרות לכולם. עדו, באורך רוח, נחישות, חברות והרבה נשמה, הביא את הארגון להישגים חסרי תקדים, ביניהם פתיחת שנת השירות ב-FIRST, הגדלה והרחבת מספר המשתתפים בתוכניות הערכיות שלנו. תודה עדו על כך שהבאת את הארגון להישגים אלו, על המשך עשייה וגדילה, זאת תמיד כשהקבוצות ובעיקר הילדים לנגד עינייך.

העונה נקראת "ממשיכים בזכותם" לזכר חמשת בוגרינו שנהרגו במהלך מלחמת "חרבות ברזל", אנו מוקירים את זכרם ומייחלים להשבת כלל החטופים והנעדרים במהרה לביתם.

אני מודה על האמון ועל הזכות שנתנה לי להוביל את הארגון ומזמינה כל אחת ואחד לפנות אלי, דלתי פתוחה לכל שיחה, רעיון או בקשה לקידום העשייה וההשפעה על החשוב לנו מכל – התלמידים ובני הנוער.

שלכם, חתימה גילה קוסן מנכ"לית FIRST ישראל