דילוג לתוכן העמוד

עדכון 7: מידע חשוב לקראת התחרויות

יום שני, 10 בינואר 2022 (לפני שנתיים)

קבוצות יקרות, אנחנו מקווים שכולכם חשים בטוב ומצליחים להיפגש ולעבוד ביחד לקראת התחרויות. אנו מודעים למצב בבתי הספר ובמידת הצורך נעשה את ההתאמות הנדרשות. להלן כמה עדכונים חשובים לאורך הדרך.

סגירת הרישום לתחרויות המוקדמות

הרישום לעונת CARGO CONNECT לתחרויות המוקדמות נסגר. התחרויות המוקדמות יתקיימו ב-21 עד ה-24 בפברואר 2022. במידה ואינכם בטוחים לאיזה יום תחרות נרשמתם, תוכלו להסתכל בעמוד ניהול הקבוצה ב-Dashboard של FIRST ישראל. לא ניתן לערוך שינויים נוספים במועדי התחרויות.

נותרו ערכות בודדות לקבוצות אשר מעוניינות להשתתף בעונה מבלי לקחת חלק בתחרויות, לרכישה לחצו כאן.

מידע חשוב לקראת התחרויות

התחרויות יתקיימו באופן פרונטלי בהיכל הטוטו בחולון. התחרויות יתקיימו בהתאם לנהלי משרד הבריאות, ובין היתר, כלל האורחים והמשתתפים בתחרויות יתבקשו להציג תו ירוק בכניסה להיכל ולעטות מסכות בכל עת. לא תותר כניסה ללא תו ירוק בתוקף. ההנחיות המחייבות המלאות יפורסמו בימים הקרובים.

כמו כן, לא יהיה ניתן להקים באזור פיטים סוכות. כל קבוצה תקבל מאיתנו שולחן ייעודי ושקע חשמל. הקפידו שהציוד שאתם מביאים עמכם נכנס כולו לשטח זה.

בנוסף, בשל הוראות בטיחות, לא יהיה ניתן לפרוס בהיכל שולחנות זירה או שטיחים. לנוחיותכם, במהלך התחרות נפעיל 6 שולחנות אימונים הכוללים את דגמי המשימה כך שתוכלו להשתבץ בהם לפי תור ולהתאמן בין המקצים.

שאלון בקשות מיוחדות

קבוצות עם בקשות מיוחדות בנוגע לתחרויות מוזמנות למלא את השאלון הבא. אנא יידעו אותנו אם בקבוצתכם ישנם תלמידים עם צרכים מיוחדים, הנכם מגיעים מרחוק וצריכים להתחיל את היום באיחור, הילדים אינם דוברים עברית ברמת שפת אם ונדרשים לתרגום וכן הלאה. נשמח לכל מידע חשוב כדי שנוכל להתאים את יום התחרות באופן המיטבי ביותר עבורכם! השאלון יהיה זמין עד ליום חמישי הקרוב, ה-13 בינואר בשעה 21:00.

דף מידע על הקבוצה

השנה, כמו בשנה שעברה, תוכלו לשלוח מידע אודות קבוצתכם מראש לשופטים כדי שהם יוכלו להכיר אתכם טוב יותר לפני התחרות וללמוד לעומק את פועלכם. לצורך כך הכנו לכם מסמך רשמי – ״תבנית דף מידע על הקבוצה״, המופיע במפת המשאבים. הגשת המסמך הינה רשות ולא חובה. בעדכונים הבאים נעדכן כיצד תוכלו להעלותו לשופטים טרם התחרויות.

פרויקט החדשנות - עדכון חשוב

על מנת להרחיב את מגוון נושאי החקר בפרויקט החדשנות, הוחלט להגמיש את ההגדרה ״הובלת המוצרים״ אליה מתייחס האתגר השנתי. מלבד הובלת ה-״מוצרים״, הקבוצות מוזמנות לחקור הובלת ״מטענים״ מכל סוג שהוא, כמו הובלת פסולת, מים, חיות ועוד. הובלת אנשים אינה נושא מאושר לפרויקט.

זכרו, במידה ותרצו להתייעץ עם המומחים שלנו, אתם מוזמנים למלא את השאלון בקישור כאן. מטרת הפורום הינה לאפשר לקבוצות לשתף ברעיונותיהן ולוודא שהן אכן עומדות בתנאים שהוגדרו עבור פרויקט החדשנות לעונת CARGO CONNECT וכך לסייע לקבוצות לפעול על הצד הטוב ביותר. המידע שתרשמו יישאר חסוי ליתר הקבוצה ולא יעשה בו שימוש.

התנדבות באירועי FIRST

החודשים האחרונים הראו לנו שהעולם צריך את FIRST יותר מתמיד, ו-FIRST צריכה אתכם, קהילת המתנדבים שלנו. כשאתם מתנדבים עם FIRST, אתם מטפחים כישורים יקרי ערך בקרב ילדים ובני נוער. אתם בונים את הדור הבא של מנהיגי המדע והטכנולוגיה. אתם מעוררים בהם השראה להשתמש בכישוריהם כדי להשפיע לטובה על הקהילות שלהם ועל העולם. אתם מספקים את העתיד למיליוני צעירים ברחבי העולם.

אנו נרגשים להזמין אתכם להצטרף אלינו להתנדבות ב-FIRST בעונת 2021/22 ולהיות חלק מקהילה עם חזון לעתיד. מוזמנים להזמין גם עמיתים, חברים ובני משפחה לקחת חלק כמתנדבים בתפקידים חשובים בחגיגה שכולה מדע וטכנולוגיה! יחד, בונים עתיד טוב יותר.

להרשמה להתנדבות לחצו כאן

שאלות בנוגע למשחק הרובוט

לשאלות בנושא הרובוט וחוקי משחק הרובוט, הנכם מוזמנים לשלוח מייל לכתובת [email protected] וצוות שופטי הזירה הראשיים ישמח לעזור לכם.

עדכונים במפת המשאבים

הקפידו להתעדכן במסמכים המתפרסמים במפת המשאבים בכל העת, ובפרט בעדכוני משחק הרובוט. המחברת ההנדסית והמדריך למפגשי קבוצה נמצאים ב-Dashboard של FIRST ישראל לקבוצות אשר הסדירו את תשלום. המשיכו לעקוב אחר עדכונים חשובים המתפרסמים מעת לעת.

המון בהצלחה ובריאות איתנה, צוות FIRST ישראל