דילוג לתוכן העמוד

עדכון 9: מידע חשוב לקראת התחרויות

יום שני, 30 בינואר 2023 (לפני שנה)

קבוצות יקרות, אנו נרגשים בדיוק כמוכם לקראת התחרויות שיחלו בשבוע הבא ומצפים לפגוש אתכם ולראות את העשייה שלכם לאורך העונה. להלן מספר נושאים חשובים לקראת התחרות:

תחרות הפיט הנבחר

במהלך התחרות מנכ"ל FIRST, מר עדו מזורסקי, יבקר את הקבוצות בפיטים, יתרשם מהתוכן שיוצג בפיטים ומהסדר והארגון שלהם וכמו כן מהאווירה שמציגה הקבוצה. בסוף יום התחרות תוענק תעודה לפיט הנבחר בכל בית!

טורניר ידידות במשחק הרובוט

במהלך התחרות, בין השעות 15:30 עד 16:10 יתקיים טורניר ידידות בין הקבוצות. בטורניר ישתתפו יחדיו שתי קבוצות, יריצו את שני הרובוטים שלהן במקביל על אותה זירה תוך כוונה להשיג את מירב הנקודות יחדיו. מקצה הידידות נועד להנאה, להכרות ולעודד מחשבה מקורית ויצירתית. הניקוד במקצה הידידות אינו נחשב לפרסים או להעפלה לתחרויות האליפות. הקבוצות יקבלו את הציוות (עם איזו קבוצה הן מריצות את הרובוט) בבוקר התחרות וקבוצות אשר רוצות יוכלו לתכנן יחדיו את ההרצה. מידע נוסף על טורניר הידידות תוכלו למצוא בקישור הבא.

הבאת שולחנות לתחרות

קבוצות תוכלנה להביא שולחנות לתחרות על בסיס מקום פנוי בהיכל (בטבעת החיצונית). לא ניתן יהיה להכניס שולחנות ושטיחים למתחם הפיטים. חלק משולחנות האימונים יהיו ללא דגמי משימה, וקבוצות אשר ירצו להביא עימן דגמי יוכלו להתאמן בשולחנות אלה, בנוסף לשולחנות עם דגמי משימה. לתשומת ליבכם, האחריות על השולחנות הינה באחריותכם הבלעדית.

ממשק התחרות ב-Dashboard

אזור ניהול הקבוצה ב-Dashboard של FIRST ישראל עודכן וכעת מופיעה לכם האפשרות להיכנס לממשק התחרות. הממשק מכיל את כל הפרטים החשובים של קבוצתכם הנוגעים ליום התחרות, באיזה בית אתם מתחרים ואת לוח הזמנים המלא.

בנוסף, באמצעות ממשק זה ניתן יהיה להעלות גם את דף המידע הקבוצתי, אשר יאפשר לשופטי החדרים להכיר את הקבוצה שלכם טוב יותר. במידה ובחרתם למלא מסמך כזה, יש להעלותו עד יומיים לפני התחרות.

עדכוני משחק הרובוט

פורסמה הבהרה בנוגע להעברת ציוד מחוץ לאיזור השיגור במסמך עדכוני משחק הרובוט. אנו ממליצים לכם את העדכון בעיון.

אחריות מלווים בתחרות

אחריות התלמידים לכל אורך התחרות היא בידי המלווים של הקבוצה. אנו סוגרים את ההיכלים ומקפידים על כניסה של מורשים בלבד, אנא הקפידו שהילדים נמצאים בשטח ההיכל ולא יוצאים החוצה ממנו ללא אישור. יציאה של תלמיד מחוץ לשטח ההיכל תתבצע בליווי של מבוגר מעל גיל 18 בלבד.

הנחיות להסעות לבאי התחרות

מצורפות הנחיות להסעות ולאוטובוסים כאן, אנא קראו אותן מראש והיערכו בהתאם.

נדרשת פעולה: טופס ההסכמה של FIRST

FIRST מחייבת את כל המשתתפים באירוע (לרבות חברי קבוצה, מנטורים, מתנדבים, קהל ואורחים) לחתום על טופס ההסכמה של FIRST. משתתפים אשר אינם חתומים לא יורשו להיכנס לשטח התחרות.

חברי קבוצה

עליכם לשלוח להורי התלמידים את הקישור הקבוצתי המופיע באזור ניהול הקבוצה ב-Dashboard של FIRST ישראל. לאחר חתימת ההורה, שם התלמיד/ה יתווסף לרשימה וכך תוכלו לעקוב אחר התהליך. הקישור הינו קבוצתי, ואינו ניתן להעברה לקבוצות אחרות. המידע מבוקש לשם ניהול התוכנית, מעקב אחר התקדמותה, ועוד.

מנטורים, אורחים וקהל

טופס הסכמה לכל באי התחרות שאינם חברי קבוצה נמצא בקישור legal.firstisrael.org.il. אנא דאגו לחתום עליו בטרם יום התחרות. בקשו גם מהורים, מלווים, אורחים וכו׳ לחתום עליו.

מתרגשים לראותכם, צוות FIRST ישראל.