דילוג לתוכן העמוד

עדכון 5: לוח הזמנים לעונת ULTIMATE GOAL, אתגר החדשנות של FIRST ותפקידי תחרות לקבוצות

יום שני, 14 בדצמבר 2020 (לפני 4 שנים)

קהילה יקרה, אנו שמחים לראות יותר ויותר קבוצות חוזרות לפעילות למרות המגבלות. רצינו לשתף אתכם בפרטים נוספים על העונה הקרובה, האירועים, והאתגרים החדשים לעונה.

לוח הזמנים לעונת ULTIMATE GOAL

בהמשך לעדכון מספר #4 בו ציינו את סוגי התחרויות לעונה הקרובה, יצרנו את הטבלה מטה אשר מציגה את לוח הזמנים הצפוי לכל שלב בתוכנית האירועים לעונה הקרובה. לוח הזמנים עתיד להתעדכן ותאריכים סופיים לתחרויות יפורסמו כחודש לפני התחרות. האירועים כפופים להנחיות משרד הבריאות ומשרד החינוך.

אתגר החדשנות של FIRST

באמצעות אתגר החדשנות של FIRST ו-Qualcomm, התלמידים בתוכנית FIRST Tech Challenge יחקרו מה המשמעות של להיות מובילי חדשנות וימצאו פתרונות לאתגרי העתיד. הפרטים וההנחיות על האתגר יוכרזו במהלך ה-Kickoff של תוכנית FIRST Robotics Competition שיתרחש ב־9 בינואר 2021 בשעה 19:00 (שעון ישראל) בשידור חי באתר FIRST. באירוע זה יחשפו פרטי האתגר יחד עם פרסום מדריך האתגר הרשמי שיכלול הנחיות הרשמה. לפרטים נוספים היכנסו לעמוד האתגר באתר FIRST ישראל.

תפקידי תחרות לקבוצות

בעקבות שינוי מתווה התחרויות, גיבשנו רשימה של תפקידים חדשים לתלמידים בקבוצות עבור התחרויות המרוחקות.

  • **אחראי חדר שיפוט - **איש הקשר האחראי על תזמון כניסת הקבוצה לחדרי השיפוט.
  • אחראי צילום - אחראי על צילום המקצים בזמן התחרות והעלאת הסרטונים למערכות FIRST.
  • אחראי ניקוד - אחראי על ניקוד המקצים בזמן התחרות והעלאת התוצאות למערכות FIRST. לכל אחד מהתפקידים הנ״ל תועבר הכשרה על ידי צוות המתנדבים של FIRST ישראל במערכת ההכשרות. נעדכן בנושא זה בעדכונים הבאים.

קבלת עדכוני התוכנית

החל מעונה זו, עדכוני התוכנית יעברו דרך רשימת תפוצה יעודית לחברי FIRST Tech Challenge ישראל. כל המנטורים והתלמידים יכולים להצטרף לקבלת העדכונים במייל דרך עמוד ההודעות במערכת FIRST Israel Dashboard. דבר זה יאפשר לנו לוודא שכל ההודעות הרלוונטיות נשלחות אליכם באופן אישי, מיידי ועיקבי.

סיום תפקידה של נירית חקלאי

ב־15 בינואר 2021, נירית חקלאי, סמנכ"לית התפעול שלנו זו השנה החמישית, תסיים את תפקידה באופן רשמי. כולנו מאחלים לה בהצלחה רבה בכל אשר תפנה! כמה מילים מנירית:

השנים ב-FIRST ישראל לימדו אותי שהכל אפשרי כשאנשים טובים פועלים יחד למען מטרות חשובות. אוהבת את כולכם ומחפשת את האתגר הבא, מוזמנים להמשיך לשמור על קשר, אני נשארת עם אותו מספר נייד. המייל האישי שלי [email protected].

מחכים לשמוע מכם בקרוב, צוות FIRST ישראל.