דילוג לתוכן העמוד

עדכון 8: הרשמה לאירועי Pre-Game, שולחנות עגולים והסדרת התשלום לעונה

יום שלישי, 02 במרץ 2021 (לפני 4 שנים)

קבוצות יקרות,

אני מקווה ומצפה שככל שאנו מתקדמים בעונה, ניתן לראות את הדברים בצורה יותר ברורה ואופטימית. כמובן שאנו רחוקים עוד מלהבין לחלוטין את הכל, אך על המנטוריות והמנטורים לשקף את המצב לתלמידים בכדי לצמצם אי ודאות ולשדר אופטימיות. אנחנו לומדים ומתקדמים יחד! יחד עם שמירה על כללי הבריאות וההנחיות של משרד החינוך, זוהי המשימה הכי חשובה שלנו כרגע.

לצורך כך, ומסיבות תחרותיות נוספות, יצרנו את אירועי ה-Pre-Game, קדם התחרות. מדובר בהזדמנות חינוכית יקרה וחשובה מאוד - לצאת ל״שטח״ ולהסיר חלודה בגלגלי העשיה הקבוצתית. האירועים הללו הם מפגשי ידידות בלבד, אין בהם אלמנט של שיפוט תחרות או העפלה לשלבים הבאים (כן תתאפשר כניסה לחדרי שיפוט לצורכי למידה בלבד). מטרתם היא לנסות לייצר פעילות מחוץ למסכים ולזום, ככל הניתן. ההרשמה לאירועי ה-Pre-Game נפתחה בדף הקבוצה ב-Dashboard של FIRST ישראל, ותסגר ביום חמישי הקרוב, ה־4 במרץ 2021, בשעה 18:00.

להרשמה לאירועים לחצו כאן

אני יודע ומכיר את המצב אצל הקבוצות בארץ, כולם וגם אנחנו לוקחים חלק בעונה מיוחדת ומאתגרת, **וברור שאין עדיין רובוט נוסע וזה בסדר. **ידוע וברור כי השנה האחרונה יצרה אי שוויון אצל קבוצות שונות באזורים שונים בארץ, וידוע כי רמת פתיחת מוסדות החינוך והגישה לסדנאות הרובוטיקה משתנה מעיר לעיר ואפילו משתנה בתוך העיר עצמה. לכן, מהלך השיפוט והערכת הקבוצות מכוון לאתגרים המיוחדים של העונה הזו ואנחנו יודעים להעריך במהלך כל התחרויות את הקבוצות שעובדות בתנאי הריחוק החברתי ומוצאות פתרונות יצירתיים להתקדם וללמוד במהלך הסגרים. צוות שופטי FIRST Tech Challenge מכירים את אתגרי העונה הייחודים ולכן רמות הפתיחה השונות של המוסדות בארץ **לא מהווים **יתרון או חיסרון לקבוצה כזו או אחרת.  זה הזמן לשמן את הגלגלים ולהעלות הילוך לקראת התחרויות ואירועי הגמר. 

נדרשת פעולה: הסדרת התשלום לעונה

בעקבות המצב הכלכלי וחוסר הוודאות, הוארך הדד ליין להסדרת תשלומי העונה ככל הניתן. יחד עם זאת, קבוצה שטרם הסדירה תשלום, לא תוכל להשתתף באירועי העונה בכלל. במידה ואתם ממתינים לחשבונית, נא ליצור קשר בדחיפות במייל [email protected].

שולחנות עגולים

אנו שמחים לפתוח במסורת של קבוצות דיון ״שולחנות עגולים״. אנו נתכנס בקבוצות איכות קטנות ונדון בנושאים שונים בהקשר של עונת 2021 על כל תחומיה השונים. ״שולחן עגול״ הינו קבוצת דיון איכותית אשר מורכב ממספר מנטורים ומנטוריות ויעסוק באתגרי העונה. המטרה היא לקבל פידבק מהשטח, ללמוד את האתגרים (הייחודיים) של עונה זו ולקיים דיון פורה, ומלמד לכל משתתפי השולחן העגול. החלוקה לקבוצות דיון השונות תתקיים ותתפרסם לאחר שלב הרישום ובהתאם למספר הנרשמים. השאיפה היא לשמור על קבוצות איכות קטנות בכדי לקיים דיון יעיל וענייני. להרשמה למפגש לחצו כאן.

נדרשת פעולה: חתימת הורי התלמידים על טופס ההסכמה

אנו מזכירים, אם בקבוצתכם ישנם תלמידים שהוריהם עדיין לא חתמו על טופס ההסכמה של FIRST, אנא בקשו מהם לחתום על הטופס בכתובת legal.firstisrael.org.il. שימו לב כי באחריות המנטורים להוסיף לפני כן את התלמידים ברישום הקבוצה במערכת ניהול הקבוצות, תחת דף ניהול הקבוצה. ניתן להיעזר במדריך זה. קבוצה אשר לא השלימה את חתימת הורי התלמידים על טופס ההסכמה, לא תוכל להירשם או להשתתף באירועי FIRST!
זמין לשאלות והתייעצויות, בהצלחה רבה, רן.