דילוג לתוכן העמוד

עדכון 6: עדכון לוח זמנים לעונה ואתגר החדשנות של FIRST

יום ראשון, 07 בפברואר 2021 (לפני 3 שנים)

קהילה יקרה, בעקבות הסגר המתמשך, החלטנו להאריך ולעדכן את מתווה התוכניות לעונה.

מתווה התחרויות המעודכן

שלב אירועי Pre-Games

אירועים אלו יתקיימו בתאריכים 14-18 במרץ ובתאריכים 4-6 באפריל פורמט הPre-Games נועד להיות אירוע אימונים ראשון עבור הקבוצות בעונת ULTIMATE GOAL. אורך כל אירוע יהיה יום אחד ויתחרו בו כ-6 קבוצות. הקבוצות ישחקו שישה מקצים אותם תדרש הקבוצה להעלות עד השעה 16:00, ובנוסף יוכלו להשתתף בחדר שיפוט. חלק מהמקצים של הקבוצות אשר יבחרו להשתתף בחדר השיפוט יועברו לשופטים. התחרות אינה תחרות העפלה -אין לה השפעה על המשך העונה ועל ההעפלה לתחרות הגמר. מטרת התחרות היא אימון עבור הקבוצה והתנסות בפורמט תחרות מרוחקת ועל כן לא יפורסמו תוצאות רשמיות של המקצים וחוות דעת השופטים.

שלב אירועי ה-Scrimmage

אירועים אלו יתקיימו החל מאמצע חודש אפריל עד לסוף חודש מאי השנה יתקיימו שלושה אירועי Scrimamge. בכל אירוע בשלב זה ישתתפו כ-16 קבוצות, יתקיימו חדרי שיפוט, מקצי תחרות, וטקס סיום בסופו של כל אירוע. פורמט אירועים אלו: תחרויות מרוחקות/ מרוחק שיתופי/ היברידי/ מסורתי (כמפורט בעדכון מס' #4), יקבע בסמוך למועד התחרות ויכול להשתנות בין האירועים השונים. כל קבוצה חייבת להתחרות באירוע אחד לפחות, ולכל היותר שניים (האירוע השני על בסיס מקום פנוי, במתכונת של כל הקודם זוכה).

אירוע הגמר

האירוע יתקיים ככל הנראה במהלך חודש יוני המתווה של האירוע ואופן התחרות עוד לא ידועים לנו. כשנתקרב למועד האירוע ובהתאם להוראות FIRST HQ והוראות משרדי הבריאות והחינוך נפרסם מתווה סופי לתחרות הגמר.

אתגר החדשנות של FIRST

אתגר החדשנות של FIRST ו-Qualcomm מעודד משתתפים בתוכנית FIRST Tech Challenge לחקור מה המשמעות של להיות מובילי חדשנות ולמצוא פתרונות לאתגרי העתיד. במהלך שבוע הבא יפורסם מדריך האתגר המתורגם לעברית במפת המשאבים, עד אז אפשר לקרוא את המדריך באנגלית

נדרשת פעולה: חתימת הורי התלמידים על טופס ההסכמה

לאחר פניות ממספר מנטורים והורים, טופס ההסכמה עודכן והופשט לנוחיותכם (אין צורך לחתום מחדש במידה והורי התלמיד חתמו על טופס ההסכמה לפני עדכון זה). אם בקבוצתכם ישנם תלמידים שהוריהם עדיין לא חתמו על טופס ההסכמה של FIRST, אנא בקשו מהם לחתום על הטופס בכתובת legal.firstisrael.org.il. שימו לב כי באחריות המנטורים להוסיף לפני כן את התלמידים ברישום הקבוצה במערכת ניהול הקבוצות, תחת דף ניהול הקבוצה. ניתן להיעזר במדריך זה. קבוצה אשר לא השלימה את חתימת הורי התלמידים על טופס ההסכמה, לא תוכל להירשם או להשתתף באירועי FIRST!

הסדרת התשלום לעונה

קבוצות אשר עדיין לא הסדירו את התשלום לעונה, נא לעשות זאת בהקדם האפשרי. כל קבוצה חייבת להסדיר את התשלום לעונה עד ל־21 בפברואר 2021, אחרת לא תוכל להשתתף. לעמוד הנחיות לתשלום באתר לחצו כאן. לכל שאלה או הבהרה ניתן לפנות במייל לדובי [email protected].

מחכים לראות אתכם עובדים שוב בקרוב! צוות FIRST ישראל.