דילוג לתוכן העמוד

עדכון 6: הרשמה לעונה, האקתון חנוכה ועוד

יום שני, 19 באוקטובר 2020 (לפני 4 שנים)

קבוצות יקרות, אנחנו מזמינים אתכם לעיין בעדכון הקודם ובו פרטים חשובים בנוגע לעונה הבאה עלינו לטובה. בעדכון הנוכחי תמצאו קריאה לפעולה - פתיחת ההרשמה לעונה + פתיחת ההרשמה להאקתון!

עלויות ההשתתפות בישראל

הרשמה מוקדמת

ההרשמה לעונת FIRST Robotics Competition 2020 - 2021 תיפתח רשמית ברביעי הקרוב, 21.10.20 בשעה 12:00, בתשלום דמי השתתפות ראשוניים על סך 500 ש"ח בלבד. רישום הקבוצה והסדרת תשלום המקדמה תאפשר לקבוצות לקחת חלק בכל האירועים הקרובים ותאפשר לנו להיערך בצורה נכונה יותר מבחינת כמות הקבוצות המשתתפות והתכנון לעונה.

תמחור העונה נעשה לאחר בדיקה מדוקדקת ומעמיקה של המינימום ההכרחי לקיום ותחזוקה של עונת פעילות מוצלחת כאן בארץ, מתוך הבנה למצב הכלכלי המאתגר שכולנו נמצאים בו ומתוך רצון להעמיד לרשותכם את הערך המוסף הכי טוב שאנחנו יודעים ויכולים לייצר, גם בעונה הייחודית שלפנינו.

תמחור העונה

נכון להיום דמי ההרשמה לעונת FRC 2021 בישראל לקבוצה ממשיכה (ותיקה) יעמדו על 12,500 ש"ח ולקבוצה חדשה 16,350 ש"ח, כאשר התאריך האחרון להסדרת התשלום המלא יהיה 7.12.20.  בימים אלה אנו פועלים ללא לאות יחד עם המטה האמריקאי על מנת לייצר אופציות שיעמדו לרשות הקבוצות הישראליות להפחתת דמי הרישום הגלובליים, והכיוון הוא חיובי. כמובן שאנחנו נעדכן את מחיר ההרשמה הישראלי בהתאם, במידה ויהיו שינויים בדמי ההשתתפות הגלובליים. 

עלות זאת כוללת**:**

  • את דמי ההשתתפות הגלובליים לכל קבוצות FRC בעולם לעונת 2021 המשולמים למטה FIRST העולמי, העומדים כיום על 2,000$ לקבוצות וותיקה ו 3,000$ לקבוצה חדשה (בתוספת מע"מ כחוק)
  • את הקיט המסופק לכל קבוצה ע"י המטה האמריקאי, כבכל שנה, המכיל את כל המאפיינים של הערכה - כולל ערכת הקיקאוף, הערכה הוירטואלית ו FIRST Choice. פרטים נוספים באתר כאן ובעדכון האמריקאי הקודם כאן
  • שימו לב - העלינו את האפשרות מול המטה האמריקאי להפחית את דמי ההשתתפות בתמורה לויתור על הקיט, חלקו או כולו. נעדכן על האופציה ככל שהיא תפתח בפנינו.
  • את ההשתתפות בתחרויות המקוונות הישראליות אשר יתקיימו במהלך העונה ואת כל הנלווה להן - עבודת הניהול, הלוגיסטיקה, ההפקה והארגון של כל העונה, התחרויות, ההדרכות וכל התכנים האמריקאיים והמקומיים שיועמדו לרשותכם העונה

כאמור, קבוצות רשומות שהסדירו את התשלום יוכלו להשתתף בכל האירועים והתחרויות המרוחקים שיופעלו בעונה הקרובה.  כפי שפורסם בעדכונים קודמים העלות השנה אינה כוללת השתתפות בתחרויות פיזיות. במידה ויהיה ניתן לקיים כאלה תחת מגבלות הרשויות השונות השנה - רק קבוצות שיסדירו הרשמה ותשלום יוכלו להשתתף. בכל מקרה בינואר תיערך חשיבה מחודשת לגבי תחרויות פיזיות, גם במטה האמריקאי וגם אצלנו כאן, ונמשיך לעדכן בנושא.  מבחינתנו - נעשה ככל שניתן לקיים תחרויות פיזיות כמו שכולנו אוהבים!

תקופת ההרשמה הישראלית 

כאמור, ההרשמה לעונת FIRST Robotics Competition ישראל תיפתח רשמית ברביעי הקרוב, 21.10.20 ב 12:00 בצהריים. תקופת ההרשמה הראשונה, נכון להיום ועל פי העדכון האחרון ממטה FIRST תסתיים ב **16.11.20, **במסגרתה הקבוצות יתבקשו לשלם רק את דמי ההשתתפות הראשוניים ל FIRST ישראל בסך של 500 ש"ח. השלמת ההרשמה והעברת יתרת התשלום תתבצע עד לתאריך 7.12.20. ישנה אפשרות לשלם גם בתשלום אחד לקבוצות שירצו בכך.  בכפוף למדיניות ההחזרים המעודכנת שלנו, קבוצות יוכלו לבטל את השתתפותן בעונה בתוך תקופת ההרשמה ולקבל החזר מלא, למעט דמי ההשתתפות הראשוניים בסך 500 ש"ח. 

**יש לקחת בחשבון שהמועדים הנקובים כאן עשויים להשתנות ויש לעקוב אחרי העדכונים הרשמיים לעונה. ** השנה גם ב HQ מגלים גמישות בעניין התשלומים ולוחות הזמנים ולכן גם אנחנו נמשיך לעבוד מול כל הקבוצות באופן פרטני לפי הצרכים שיעלו במהלך התקופה.  זה מה שאומרים על הנושא בעדכון האמריקאי:

The payment due date for the 2021 season is Monday, November 16, 2020 at 5pm ET. FIRST will continue to work with teams on an individual basis after the due date to help them make their payment. 

אז איך עושים את זה?

השנה, יש להתחיל את ההרשמה במערכת הישראלית החדשה שלנו, ולאחר מכן, תועברו משם לסיום ההרשמה במערכת ניהול הקבוצות האמריקאית! כל מנטור מוזמן לפתוח לעצמו משתמש אישי במערכת; מנטורים שבעונה הקודמת היו רשומים אצלנו כמנטורים ראשיים של קבוצות - תשוייך אליהן אוטומטית הקבוצה הקיימת משנה שעברה. ניתן להוסיף מנטור-שותף לניהול קבוצה או להעביר בעלות על הקבוצה לאחר אישור של כל הנוגעים בדבר כולל אישור שלנו.  שימו לב שבתהליך ההרשמה כבר מובנה גם תהליך בקשת החשבונית לתשלום אך בכל מקרה ניתן בכל עת להפסיק ולהמשיך אח"כ מהמקום בו הפסקתם. מאמצים רבים הושקעו במערכת וכולנו תקווה שחבלי הלידה יהיו מהירים וקלים ושהתוצר ישפר את החיים של כולנו.  בכל בעיה או שאלה לגבי המערכת החדשה אנא שלחו מייל ל [email protected] ונענה בהקדם.

רישום קבוצה לעונה

הרשמה להאקתון

ההשתתפות מיועדת לכל קבוצות FIRST Robotics Competition אשר פעלו בעונה הקודמת! להזכירכם - התוצרים יהוו בסיס לאתגר FRC כחול-לבן ייחודי, שינסה לנער קצת את אבק הסגר, לפזר את ענני הקורונה ולהעיר מחדש את הגאווה הקבוצתית בחודשים הקרובים.  בין אם נרשמתם כבר לעונה הקרובה או שאתם עדיין מתלבטים - ההרשמה להאקתון נפתחת לכולם עכשיו ותתאפשר בלינק הזה.  ביום רביעי, (28.10) בשעה 16:30 נפגש כל צוותי החשיבה למליאת פתיחה מקוונת בה נעבור על המידע הרלוונטי, נתחלק לחדרי דיון ונזניק את הקבוצות, ובמהלך הערב צוותי החשיבה יעבדו על הרעיונות, הפתרונות והאתגרים שיוצגו בפניהם. ביום חמישי (29.10) נקיים את מפגש הסיכום, בו יוצגו החומרים למליאה ולצוות השופטים. הרעיונות השלמים, המעניינים והטובים ביותר - יזכו את חברי הקבוצה בפרסים שווים! לוחות הזמנים המפורטים ופרטים נוספים יימסרו לקבוצות שיירשמו לאירוע.

אז כרגיל, אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל דבר ועניין!  אנחנו עובדים מהבית במרץ רב על העונה הקרובה ונשמח לשמוע מכם - [email protected]

צוות FIRST ישראל